Ada rupanya... kekasih dia ..

by - Mac 25, 2011

 

Haih.. camana la aku leh terlepas pandang akan keterornan dia nih ? Nasib baik ada sorang blogger memberitahu aku akan keterornan dia meneka !! Hampir tepat sekali .. aku ingat 3 orang tadi tu tapi memandangkan dia paling hampir dan dia seorang saja dan juga bakal bertunang dan juga hatinya telah dicuri dan pencurinya itu amatlah kita kenali dan juga.. berapa banyak dan daaa...

Inilah pemenangnya !! Siapa lagi kalau bukan ...

image http://www.sunahsukasakura.com/

 

TQ - CIK RAN

You May Also Like

14 comments

  1. yeah sunah menang..tunang? bila? lambatnya tahu waaaargghhh sunahhh grrr

    BalasPadam
  2. SAYE TAK SEMPAT JOINNN! SAYE PERLU NANGES SEKARANGG! t_t

    BalasPadam
  3. wah!! sunah lagi hampir..
    miss 2 je..

    BalasPadam
  4. erk....ada jugak...ingatkan takde..baru nak merajuk nak eskem stroberi hari2 tadi...:p

    pssst..rahsianya kat sini..

    Hampir Nak Merajuk dengan Abang Bennnnten | Sunah Suka Sakura dot com

    BalasPadam
  5. as salam..
    wah! tahniah!
    ekeke~

    ;)

    BalasPadam
  6. wah gila babas dari sasaran..

    papepon tahniah sunah

    atas keteroran juga

    tahniah nak bertunang

    BalasPadam
  7. wait kenapa saja macam tak sedar ada game ni? aaaah man!!

    BalasPadam
  8. wahh tahniah sunah cumil

    BalasPadam