Blog Pilihan BEN ASHAARI tanda penghargaan ..

 

image

Misi seluruh dunia ... semoga anda berkhidmat dengan penuh keikhlasan dan senyuman.. Sesakit mana pesakit , pastinya terubat bila melihat senyuman anda semua ..

Terima kasih wahai cik MISI .. hehehe .. Selamat Hari Jururawat ..

http://cik-misi.blogspot.comA

14 ulasan:

  1. jijah pon cik misi jugak..miahaha

    esok hari jururawat abg ben :)

    BalasPadam
  2. buat misi2 & bakal misi tu jgn garang2, lazer2 dgn pesakit yer.. dh nama pun pesakit bukan takat ubat je dorang perlukan sokongan moral pun kena ada.

    BalasPadam
  3. misi yg baik , menjana kesihatan mnusia.. hehhe

    BalasPadam
  4. akak nurse!!!!
    selamat hari jururawat!!!

    dulu slalu takut ngn nurse...sbb ingt dia jahat....doktor aje baik....muahahahahahha

    BalasPadam
  5. wah terharu gituwww , blog kite tahun gajah pon belum tentu abg ben nk singgah HAHAHAHA

    BalasPadam
  6. selamat berjururawat...rawatlah pesakit dgn senyuman...heheh

    BalasPadam
  7. selamat hari misi...berkhidmat utk negara heheeehehehe

    BalasPadam
  8. best nye kena promot ngn abang BEN :) selamat hari NURSE . ngee !

    BalasPadam
  9. @THE LEKAT LEKIT STORY

    hee , yg garang2 2 maybe misi dulu2 . misi sekarang tak dah :)

    BalasPadam
  10. naahaaaiih....cikmisi baru sedaq cikmisi dok kt blog abg ben ketak2 ni....haaaiiiish....malooo aiih cikmisi..terharu,teruja,terkesima,arrr termcm2 la....tQ abg Ben c0z sudi lawat blog CikMisi nah......

    BalasPadam
  11. esok hari jururawat,,ramai sbnrnya yg tak tahu ,,dek tenggelam dengan kemeriahn hari ibu dan guru,,huhu

    BalasPadam
  12. tahniah Cik Misi.. selamat hari jururawat kpd sume nurse yer.. =)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009