Soalan GEGAR 1000 BLOG : MAY 2011 #2:2

 

Sebelum tu , apa kata undi aku dulu di SINI ..

Ok, jom kita mulakan ...

Hadiah : SHAWLS untuk 3 pemenang paling tepat dan pantas . 

Penaja : http://azziesamad.blogspot.com/

Sila rujuk pada KUMPULAN 2 di SINI

Soalan kedua :

image

Milik siapakah header ini ? Jawapan dalam bentuk url yg lengkap.

Simpan dulu jawapan .. Tunggu sehingga soalan ke 3 ..Terima kasih ..

7 ulasan:

  1. wow..ada soalan bersiri plak skrang..macam2

    BalasPadam
  2. ko saje je bagi soklan susah kan? waaa... tak jumpa lg ni...tak mimpi la nak pakai shawl tu..

    BalasPadam
  3. Yes, Header nie pun Jamal dah jumpe jugak..sedang menanti soalan ke3 dari Abg Ben

    BalasPadam
  4. Uihh xjumpe header yg nii

    BalasPadam
  5. aaa..susahnya!! header ni je xdpt cari....tarik diri la...huhu..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.