Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 30 Jun 2011

Blog Pilihan #2

image

http://cikbetty.blogspot.com/

15 komen :

dya mohamad berkata... [Reply to comment]

bestnye die dapat jadi blog pilihan abg ben.bila la sy dpt merasa kan.kehkeh:P

ape2pon abg ben mmg pndai memilih.bukan nak membodek.tp seyesly abg ben punye entri tak penah ade yg tak best.keep it up abg ben!(:

ezumie esbarisma berkata... [Reply to comment]

wahh untungnye dia..ngee :)

waN Mohd Salim berkata... [Reply to comment]

terjah dieeeeeeee .. sampai lebam .. haha

Cik Dania berkata... [Reply to comment]

bila la sy nk jd blog pilihan..hu..hu

azam berkata... [Reply to comment]

untung²....
tuah ayam nampak di kaki...tuah manusia siapa yg tahu

~sHy~ berkata... [Reply to comment]

bestnya..bila la saya dapat jadi blog pilihan bro ben pulak ni..hehe

Hamba Ilahi berkata... [Reply to comment]

salam tuan..kalau nak tersenarai dalam bloglist tuan macam mana?
ada peluang yang dibuka tak?


tambahan: 100 blogger bertuah sedang dicari, klik segmen dan cara dapatkan 1000 follower dalam masa sebulan untuk mendapatkan hadiah anda

risa berkata... [Reply to comment]

kenal ini blogger:)

Engku Sofea berkata... [Reply to comment]

Tahniah ; D

a r i l berkata... [Reply to comment]

woot woot...abg ben.hehe..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata... [Reply to comment]

aduh...abg bennn..tima kasih nooo..

bukak blog pg ni cek follower naik mendadak..dah konpius nih..

baca komen..dah syak dah..ni musti angkara abg ben..

betul ponnn..adoih x jadik ah nak nyambah kat ag ben hahahaha...

best bro!

Norhafiza berkata... [Reply to comment]

wah wah wah rina..jelesnya No tau rina hahaha....rasanya dh 2x enBen promo kan hihi..anyway tahniah tahniah...

sebab yg 1st promo dlu kita jd kawan kan rina kan hehe..

Norhafiza berkata... [Reply to comment]

wah wah wah rina..jelesnya No tau rina hahaha....rasanya dh 2x enBen promo kan hihi..anyway tahniah tahniah...

sebab yg 1st promo dlu kita jd kawan kan rina kan hehe..

gadisBunga berkata... [Reply to comment]

congrats rina! keep it up ben! :D

Puan Kutu berkata... [Reply to comment]

wah mmg suka tulisan cik betty.setiap entri mesti terjah...;)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI