7777 - Hari ini ..

 

image

http://25minutes-late.blogspot.com/

image

Weeewitt... 7777 ..  Masa aku dapat 6666 dulu pada tarikh 26/12/2010 .. beserta lahirnya FAN PAGE BEN ASHAARI tu.. klik laa.. jgn tengok jee.. hehehe .. kat sini ..

Jutaan terima kasih atas sokongan anda semua !

23 ulasan:

  1. congratulations!
    no menarik yang saya suka..

    BalasPadam
  2. wahhhh!raminya!!!tahniah tahniah ..

    BalasPadam
  3. jap je dah 7779 hehehe..no ekor tu opss

    BalasPadam
  4. as salam..
    wahh..
    77777.
    canggih ;)

    BalasPadam
  5. tahniah ben..x sampai sebulan follower tmbh 1000+

    BalasPadam
  6. Fuiyo! My feberet numbers!

    Congrats Ben! Semakin meletop!

    BalasPadam
  7. perghhhh..7777?? bravo ar bro..

    baru nak snap 7766..hehe

    BalasPadam
  8. baru ingat nak unfollow... pastu follow balik untuk dapat nombor tuh... hahahahaahaha... keluar dah tanduk setan... ngeh3x... gurau2 bro...

    BalasPadam
  9. Waah..sesuai dengan entri terbaru aku....keistimewaan angka tujuh!! :D

    BalasPadam
  10. Tahniah BA n teruskan mengira.. next.. 8888

    Jemput keALL IN ONE

    BalasPadam
  11. wahhh abg ben..tahniah..bile la blog sy lak nak cecah angke 7777 ni..hehe :)

    BalasPadam
  12. waah...menarik no tu hoho..tahniah pada follower itu

    BalasPadam
  13. wow!niesz nk tggu..8387..besday niesz..ehe..

    BalasPadam
  14. ramainya follower. tahniah abg Ben :)

    BalasPadam
  15. peerrrghhhhhhhhhhhh!!!!!!!
    *tak ade ape nk ckp ! SHOCKED!!*

    BalasPadam
  16. brader ben. tolong usha kejap link ni. thanx =)


    http://daunputihmerah.blogspot.com/2011/01/konspirasi-77-double-seven.html

    BalasPadam
  17. serius laju tangan bro. boleh join pertandingan menaip paling laju ni. hahaha

    http://daunputihmerah.blogspot.com/2011/01/braden-ben.html

    BalasPadam
  18. woww. sudah naek 1111 dlm masa xsampai sebulan. tahniah :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI