Jom BOIKOT KONSERT FINAL AF9 !

 

image Haaaa... jgn terkejut.. kita bukan nak sebarang anti pon .. Kalau nak tau dengan lebih lanjut , baca kat SINI ..

Baca dah ? Maka buatlah keputusan korang yer .. Kalau nak layan kat rumah tu , ok jer .. tapi ni yang nak g ke konsert tu .. Kalau nak g gak , maka jangan lupa tanggungjawab kita sebagai hamba Allah .. Aku rasa korang pon tau kan .. dah belajar kat sekolah lagi...

Bukan membenci atau bukan menidakkan hiburan .. tapi segalanya dah diluahkan dalam entri yang disertakan kat atas tu .. Klik jer kat SINI kalau tak jumpa gak entri tu.. 

Anda bersama kami ? Tak yah la g tengok konsert tu.. tengok kat rumah lagi selesa ...  ;) Jom sertai kami di SINI

13 ulasan:

  1. tengok kat rumah je Ben...jauh ni nak pergi, dr kemaman ke kl, kalau gi jugak, baik g tengok bola teganu lwn kelantan lg best haha....lg pin bukan minat sangat tengok orang nyanyi, lagu yang sama je baik layan, maharaja lawak nanti....kan3

    BalasPadam
  2. tgk kt umah lg best. boleh tgk sambil brg2, terguling, terlentang, termeniarap sume. nak tgk sambil mkn ns lauk budu, sambal belacan or sambal tempoyak pun x da sape nak marah... kan3X...

    BalasPadam
  3. Yang ni saya sokong! AF tak rugi, Kite pun tak rugi...

    BalasPadam
  4. Er sebenarnya, yang tv pun saya tak tengok hahaha...

    BalasPadam
  5. as salam..

    <---tak layan af dah.nak tengok discovety channel/ national geographic pula.huhu~

    BalasPadam
  6. AF x buleh tgok sbb kt rmah x der astro...and and and x berminat lgsong nak tgok..:D

    BalasPadam
  7. setujuuuuuuuuuuuu. boikottttttttttt!

    BalasPadam
  8. baik tgk mentor special edition ari ahad neyh....lg best...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.