Terima kasih pada si 'dia ' ..

by - Jumaat, Mei 27, 2011

 

Alhamdulillah.. tak sangka ramai mengambil berat ... aku tak nak bicara mereka yang tidak menyokong kerana tidak semestinya tidak menyokong tu tak sayang kat aku kan .. hahaha.... cuma tak nak undi je aku.. Tak pe tak pe .. bukan rezeki aku untuk nikmati undian korang ..

Apa pun mulai hari ini hingga 8hb Jun ni , aku akan all out.. pastikan tidak tercorot sekali lagi.. bahaya woo kalau dah mula corot ... Tiada lagi main main... terlampau rileks sangat.. Jadikan contoh cam Jozan.. rileks sangat , tau tau dipotong je undian sms dia kan ? hehehe..

Heheh... apa pon aku amat terharu sangat bila ramai rakan blogger dan juga pembaca setia di blog aku ni sudi membantu dengan mengundi aku .. huhuh... Yelah , aku kan bukan artis ..cuba retis ??? Haaa.. ramai jeee tulun kan ? hehehe.. tapi tak pe.. kat sini la akan nampak sapa kawan kita yang menyokong kita selama ni kan ?

Buat rakan blogger yang buat cara alternatif seperti promote dalam entri mereka , aku mengucapkan jutaan terima kasih ... Mereka seperti , MAT GEBU , YUYU , mas saari , jay_Jamilul , Cik Eka , Ujang9897 , kak Escik IdaFamili Ceria ,aku dan segalanya dan juga rakan rakan di kelab ben ashaari blog , santai ben ashaari , kelab wanita ,kelab blogger dan ramai lagi terutama di FACEBOOK dan TWITTER ... Semoga Allah balas kebaikkan korang semua ...

Niat kalau menang , open table besar besaran.. kerana kemenangan ni adalah hak korang semua ... Aku cuma pengantara jer ... kan kan ?

Opps.. undi aku eh.. kat SINI ..

You May Also Like

8 comments

  1. ramai yg syg incik besi ni sbnrnye hehe..

    **masih kt opis..tggu incik bos

    BalasPadam
  2. as salam..
    yeah! jangan patah semangat!
    berusaha! berusaha!
    hehe.. bantu setakat mana yang mampu. tapi kalau buat beberapa akaun fb untuk undi, boleh ke? takde kena pangkah dari DIGI?

    BalasPadam
  3. guwd larkqqkk

    paham ka ? hahaha

    BalasPadam
  4. tak tahu apasal la lambat bebenor nak loading DIGI ni...awal2 aritu ok jek

    antara penyumbang sebab boleh jatuh undi ni...

    tak leh komplen ke..Ben?

    BalasPadam
  5. sama2 abg ben!
    Mas yakin abg ben akan menang punya..

    BalasPadam
  6. sama sama :)
    semoga rezeki Digi award ni milik abe ben.. :)

    BalasPadam