Aishah - Kenangan Terindah dalam kenangan ..

 

image

Al-fatihah buat arwah Aishah .. semoga rohnya tenang bersama sama orang yang beriman ..

 

Hurm.. sayu aku sekejap .. masuk ke blognya .. Berita pemergiannya , memeranjatkan rakan rakan seperjuangan ..

Begitulah kehidupan kita.. hari ini kita ketawa , esok kita menangis .. Hari ini kita berlari , esok kita tersungkur ..  Apa guna pangkat dan darjat , jika segalanya hanyalah sandaran duniawi saja ?

Hurm... sama sama kita fikirkan .. Kita semua sama saja ..

34 ulasan:

  1. Al-fatihah untuk arwah....moga rohnya dicucuri rahmat...

    BalasPadam
  2. tu la kakD slalu gak tngk blog dia...sbb teringat kat ank2 dia...

    BalasPadam
  3. al-fatihah..semoga roh nya di cucuri rahmat..

    BalasPadam
  4. sedih jugak walaupun tak sempat nak berkongsi pengalaman ngan arwah...sebab kami senasib...

    BalasPadam
  5. so sad...

    al-fatihah buat arwah. sama-sama kita doakan semoga rohnya tenang di sana dan dicucuri rhmat.

    BalasPadam
  6. Al-Fatihah.. semoga roh dicucuri rahmat..

    BalasPadam
  7. AL-fatihah

    sakit ape abg ben?

    BalasPadam
  8. arwah jatuh bilik air, ada darah tinggi...kalau tak silap sayalah...

    BalasPadam
  9. al-Fatihah.. moga rohnya dicucuri rahmat..

    BalasPadam
  10. alfatihah....semoga rohnya dicucuri rahmat..ajal xmengenal siapa..semua ditangan tuhan..huhu

    BalasPadam
  11. Salam ben .. bukan ke dah lama ke nih? Hmmm saya pun dah pernah buat psoting mengenainya.

    Kesian pada anak2nya.

    BalasPadam
  12. sedih... tiap tiap kali teringatkan arwah, mesti sedih memikirkan anak anak nya yg masih kecil dah tak ada ibu :-(

    BalasPadam
  13. al-fatihah....moga2 rohnya dicucuri rahmat..amin..

    BalasPadam
  14. al-fatihah smoga roh nya dicucuri rahmat dan dtempatkan bersama2 ngan org yg beriman & bertakwa...

    BalasPadam
  15. moga dipermudahkan urusannya di akhirat...ameen..

    BalasPadam
  16. innalillah~ smoge roh nya ditempatkan di kalangan yang mulia..amin..

    BalasPadam
  17. al-Fatihah...semoga rohnya tenang di sana dan ditempatkan bsama golongan y briman...
    salaam takziah buat keluarga arwah...

    BalasPadam
  18. al-Fatihah... semoga arwah ditempatkan di tempah orang orang beriman...

    BalasPadam
  19. al-fatihah.moga ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..amin3

    BalasPadam
  20. al fatihah... dapat tau jugak tadi....

    BalasPadam
  21. al fatihah.daripadanya kt dtg kepadanya juga kt kembali.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI