Selasa, 4 Januari 2011

Aishah - Kenangan Terindah dalam kenangan ..

 

image

Al-fatihah buat arwah Aishah .. semoga rohnya tenang bersama sama orang yang beriman ..

 

Hurm.. sayu aku sekejap .. masuk ke blognya .. Berita pemergiannya , memeranjatkan rakan rakan seperjuangan ..

Begitulah kehidupan kita.. hari ini kita ketawa , esok kita menangis .. Hari ini kita berlari , esok kita tersungkur ..  Apa guna pangkat dan darjat , jika segalanya hanyalah sandaran duniawi saja ?

Hurm... sama sama kita fikirkan .. Kita semua sama saja ..

34 komen :

misz sheyla berkata... [Reply to comment]

Al-Fatihah

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Al-fatihah untuk arwah....moga rohnya dicucuri rahmat...

::Cik Zatie:: berkata... [Reply to comment]

alfatihah buat arwah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata... [Reply to comment]

tu la kakD slalu gak tngk blog dia...sbb teringat kat ank2 dia...

haniey berkata... [Reply to comment]

al-fatihah..semoga roh nya di cucuri rahmat..

Ujang9897 berkata... [Reply to comment]

hurm...al-fatihah

the triplets berkata... [Reply to comment]

sedih jugak walaupun tak sempat nak berkongsi pengalaman ngan arwah...sebab kami senasib...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata... [Reply to comment]

alfatihah...sakit apa ek?

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata... [Reply to comment]

so sad...

al-fatihah buat arwah. sama-sama kita doakan semoga rohnya tenang di sana dan dicucuri rhmat.

Aflina Affandi berkata... [Reply to comment]

AL-FATIHAH

Faizal n Fashitah berkata... [Reply to comment]

Al-Fatihah.. semoga roh dicucuri rahmat..

MamaEma berkata... [Reply to comment]

Al-Fatihah...

Nazirul berkata... [Reply to comment]

AL-fatihah

sakit ape abg ben?

Rina berkata... [Reply to comment]

Al-fatihah

the triplets berkata... [Reply to comment]

arwah jatuh bilik air, ada darah tinggi...kalau tak silap sayalah...

Aidanatasya berkata... [Reply to comment]

al-fatihah

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata... [Reply to comment]

@the triplets
owh gitew ker...semoga arwah aman di sana

Nina Juliana berkata... [Reply to comment]

al-Fatihah.. moga rohnya dicucuri rahmat..

skyjuice berkata... [Reply to comment]

alfatihah....semoga rohnya dicucuri rahmat..ajal xmengenal siapa..semua ditangan tuhan..huhu

hasrul hassan berkata... [Reply to comment]

Salam ben .. bukan ke dah lama ke nih? Hmmm saya pun dah pernah buat psoting mengenainya.

Kesian pada anak2nya.

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata... [Reply to comment]

Al-Fatihah..moga rohnya tenang.

BEN ASHAARI berkata... [Reply to comment]

@hasrul hassan

dalam kenangan ... november lalu..

BEN ASHAARI berkata... [Reply to comment]

@hasrul hassan

dalam kenangan ... november lalu..

Mama Kembar 3 berkata... [Reply to comment]

sedih... tiap tiap kali teringatkan arwah, mesti sedih memikirkan anak anak nya yg masih kecil dah tak ada ibu :-(

Apple Sweet berkata... [Reply to comment]

al-fatihah....moga2 rohnya dicucuri rahmat..amin..

aDisH.sHidA berkata... [Reply to comment]

al-fatihah smoga roh nya dicucuri rahmat dan dtempatkan bersama2 ngan org yg beriman & bertakwa...

Sunah Mohammad berkata... [Reply to comment]

moga dipermudahkan urusannya di akhirat...ameen..

iekasub berkata... [Reply to comment]

innalillah~ smoge roh nya ditempatkan di kalangan yang mulia..amin..

Zaara Sophea Hayat berkata... [Reply to comment]

al-Fatihah...semoga rohnya tenang di sana dan ditempatkan bsama golongan y briman...
salaam takziah buat keluarga arwah...

Hanim Mahali berkata... [Reply to comment]

al-Fatihah... semoga arwah ditempatkan di tempah orang orang beriman...

Awangku Johan berkata... [Reply to comment]

al-fatihah

Woofer Storm berkata... [Reply to comment]

al-fatihah.moga ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..amin3

yad'z berkata... [Reply to comment]

al fatihah... dapat tau jugak tadi....

tentang dhila... berkata... [Reply to comment]

al fatihah.daripadanya kt dtg kepadanya juga kt kembali.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI