Nombor 500 yang ISTIMEWA !

by - Khamis, Januari 20, 2011

 

Lebih 500 blog telah terkumpul sebelum pukul 3 .. satu pencapaian yang mengagumkan yang aku rasa.. Ini membuktikan bahawa blogger seringkali sepakat .. Namun bukan semua la kan .. hehehe.. Majoriti yang aku nampak adalah blogger baru .. Blogger lama ? Mereka tak hairan segmen begini .. Tapi aku tak kisah pon .. hak masing masing .. ini sekadar segmen ..

Paling mengharukan ialah no 500 .. Sanggup merendahkan dirinya untuk bersama sama kita kali ni .. Tak caya ? G la tengok sendiri .. Sebenarnya selain blogger tu , ada ramai lagi yang bekerjaya yang bagus bagus ... seperti , arkitek , peguam , doktor , guru , jurutera , pengaturcara komputer dan banyak lagi telah turut sama dalam segmen yang aku anjurkan ..

Adalah satu kerugian jika senarai tersebut dibiarkan .. Bak komen seorang blogger tempoh hari , dia telah menggunakan senarai 500 BLOG yang pernah aku anjurkan untuk blogwalking dan menjalinkan persahabatan dengan mereka ..

Sebenarnya , blog ini selain dari mampu menjana pendapatan , kita mampu menjalinkan persaudaraan .. Kita boleh dapat ramai kawan secara tidak langsung .. Kalau asyik fikirkan tentang $$ , trafik saja .. mmg tak ke mana kita .. Kalau asyik memikirkan teknik itu dan ini , mmg itu je kita dapat .. Andaikan 500 blog yang tersenarai itu telah kita kenali .. kita berkawan .. kita ke mana mana dalam negara ( insyaAllah luar negara ) pon ada kenalan yang sudi bertemu dengan kita .. Tak percaya ??? Cubalah ..

Jom g tengok senarai terkini  >  BENASHAARI2

You May Also Like

21 comments

  1. betul2... segmen macam ni merapatkan silaturrahim sesama blogger... yad'z baru jek jumpa kawan lama dalam segmen ni.. hehehe

    BalasPadam
  2. salam..
    tahniah!!!...
    ini membuktikan bahawa blog adalah relevant jika hendak dibandingkan dengan social media yang lain....
    congrats Ben...

    BalasPadam
  3. 520 dah kan en ben...tahniah...melebihi jangkaan

    BalasPadam
  4. waa seorang doctor ?
    mmg cayalah .
    heheh sy plak seorang student yg malas. heheh

    BalasPadam
  5. mahu berkenalan dgn blogger yang aktif mengomen...=)

    BalasPadam
  6. Wahhh... ada mention 'arkitek'! Nih yang nak perasan nih! Hik hik hik...

    BalasPadam
  7. yup2x.. mari kita ramai2x kasi gegar bl0g en. ben ni..hehe

    BalasPadam
  8. dah g blog incik doctor hafiz..hehe..first tyme beliau join segment2 ni..

    BalasPadam
  9. 308..cantik..haha..thanks bro Ben

    BalasPadam
  10. No 52 datang mengadap selepas habis menyokong pasukan bola tampar kolej..;)

    BalasPadam
  11. salam, betul tu, berkawan biar seribu...musuh jangan dicari....lepas ni segmen gegar 1000 blog pulak En Ben...macammana?

    BalasPadam
  12. Salam Ben, terima kasih sangat sebab sudi buat satu entri untuk perkenalkan blog saya yang masih baby ni kepada follower-follower Ben yang lain. Ramai sangat kenalan baru yang saya dapat hari ini. Moga usaha Ben untuk menghubungkan ikatan persahabatan antara bloger-blogger ini menjadi contoh dan teladan buat blogger-blogger yang lain. Terima kasih juga buat sahabat-sahabat blogger yang sudi singgah dan follow serta tinggalkan komen di blog saya..

    BalasPadam
  13. ump agak la..sume ni da jd kawan kat blog

    BalasPadam