Psst... jom pekena SPA nak ?

by - Selasa, Januari 18, 2011


KEDAI E-SPA


Anda ingin tubuh anda dibelai & idamkan kulit yang mulus, putih bersih seperti yang dilakukan di spa², tetapi tak cukup masa untuk ke spa, atau perkhidmatan spa yang mahal & tidak mampu untuk dijadikan rutin mingguan???

Kini, hanya dengan membeli produk² yang dijual & digunakan di spa² anda bebas melakukannya sendirian di rumah bila² masa & tanpa had, sangat jimat.

Produk2 yang dihasilkan ini adalah produk home made yang di supply ke spa², jadi kita dapat melakukan perawatan yang sama seperti di Spa dengan hanya di rumah, kebebasan berlangir, mandi rempah & lulur. Tidak perlu keluarkan perbelanjaan yang banyak untuk mendapatkan kulit yang halus & mulus. Kini semuanya di rumah anda.

*** Quality Approval for the home spa product: **

Juga ketahui rahsia Buah Mahkota Dewa yang sangat popular di Indonesia kerana kemujaraban menyembuhkan penyakit darah tinggi, kencing manis, gout, Resdung, Buasir Berdarah, Asma, Penyakit Jantung, Gangguan Buah Pinggang, Lemah Syahwat, Batuk/demam berdarah, Masalah senggugut/Haid tidak lancar, Sakit urat/sendi tulang, Kolestrol tinggi.



Berminat, boleh lah ke kedai E-SPA di www.mushonline.blogspot.com


p/s : Pelanggan Terawal akan menerima diskaun 10% dengan hanya memberi keyword "Iklan Ben Ashaari.com"





You May Also Like

4 comments

  1. jap g nak g spa..kerana diriku begitu berharga

    BalasPadam
  2. ingatkan ajak g spa yang ada full package tu..time gaji bos aku mesti ajak g spa..haha..papepun kepada yang berminat cepat2 beli peralatan spa di rumah ni..diskaun 105 tu..

    BalasPadam
  3. tq abg ben, tapi link tu salah la....link ke mushonline

    BalasPadam
  4. wah.. jadi promoter pulak en ben.. caya r.. hehe ~~

    BalasPadam