Sama la muncung kita ..

image

Gambar tersebut aku curi dari entri terkini , INTANBAIZURAROSLI .. tapi tak leh lawan dengan muncung terbaru aku amik tadi ..

image

Gaya muka blogger tensen kena paksa g beli pisang goreng ... Huwaaa...

Bila dah g kat kedai tu , kedai tu lak tutup ! Tensen tul.. tak pasal pasal aku gak terliur nak makan pisang goreng tu ..

Ye.. aku tau.. korang nak komen pasal rambut tu kan.. aku mmg suka syly rambut pacak selain style botak .. hahaha.. nampak garang gitu... hehehe...

Tak garang ke ??

53 ulasan:

  1. ahahahhaha,, lawak hahaha. :)))

    BalasPadam
  2. aku tatau apa dh jadi kat bro ben nih...

    BalasPadam
  3. haha..lawak lawak..aduhai Abang Ben... kah3..tak tau dah nak kata apa..

    p/s: ada gak ar garang..sikit je.. cantik rambut..hehehe

    BalasPadam
  4. haha..lawak lawak..aduhai Abang Ben... kah3..tak tau dah nak kata apa..

    p/s: ada gak ar garang..sikit je.. cantik rambut..hehehe

    BalasPadam
  5. bukan garang tp kelakar, hikhik....

    BalasPadam
  6. garang..garang...takutt..hehe

    BalasPadam
  7. haha.. lawak la..
    asa nak tampar :D

    BalasPadam
  8. trngin nk tau ape istri abg ben ckp bile nngok gmbr2 nih..hehehe

    BalasPadam
  9. hihi...sangat kelakar....cantik muncung...

    BalasPadam
  10. suker lah rambut pacak tu..hehe,muncung tu mmg mahal.

    BalasPadam
  11. kikikiki...kene kasi tajam lagik muncung itu =D

    BalasPadam
  12. hahaha. abg ben ni nape buat enry pelik2 ea..

    BalasPadam
  13. jgn smapi pecah urat pipi tu sudah la...hahaha

    BalasPadam
  14. hekhekhek comel lak rambut cacak
    cicak jatuh pon tak sempat mengucap XD
    heheh *kidding ya :)

    BalasPadam
  15. wah gojesssss muncung tuh... kalah bibir enjelina jolie... ngeh3x..

    BalasPadam
  16. abg ben lebey hencem kalau pakai spek itam...hehe

    BalasPadam
  17. kadar kemuncungan dah layak untuk di gelakkan.. kekekekekeke
    Aksi mebelonkan pipi menampakkan spt kanak2 bermisai sedang merajuk tak dpt mainan.. kekekeke
    BONTOT MENGELEBEH

    BalasPadam
  18. kahkahkah. kelakar lah abg ben nih. chumel jek buat muncung gitu. ekekeke. =))

    BalasPadam
  19. hahah lawak lah! muka abg ben nampak macam budak2 majok.. hahaha lol~

    BalasPadam
  20. hahaahaha.. lawak ar muka muncung korang ni abg ben haha..

    hurmm x garang biasa jak bg saya.. rasanya saya lg garang kot hehe

    BalasPadam
  21. hahahaha..pelik ah en ben sejak due menjak nie..lawak betol....hahaha

    BalasPadam
  22. hahahaha..pelik ah en ben sejak due menjak nie..lawak betol....hahaha

    BalasPadam
  23. itu dah lebih pada kembong tu bang...
    aduyai...lawak tul..

    kena kanser usus gak jap lg dr hr tu asyik gelak je...

    BalasPadam
  24. hahahaha.. lawak.. gelak sampai guling2..

    BalasPadam
  25. muka abg ben lawak gilaa tuhh !
    boleh masok pertandingan muncung sapa paling muncung , HAHA

    BalasPadam
  26. kahkahkah:D
    muka mcm tengah mencebik je~
    ^_____^

    BalasPadam
  27. hot gitu abg ben..ehee

    entri baru bulan.
    http://yeppeogirl87.blogspot.com/2011/01/dapat-hadiah-kena-ucap-apa.html

    BalasPadam
  28. BA
    sama sama..
    cicak jatuh pasti kong aeas rambut itu..

    BalasPadam
  29. haha...cute giler muke abg ben :)

    mcm bdk2 xdpt goreng pisang :p

    BalasPadam
  30. hahaha...tergelak sorang-sorang dalam bilik tengok gambar tu.. macam-macam..

    BalasPadam
  31. adui..tulong2.....kanser usu tol la..aduila..hahahahaahhah!!!!!guling2 gelak...lawak2!!!!ades..terhantuk plak kes gelak guling2..hahahahahhahaha!!gelak lagi...

    BalasPadam
  32. takde keja dah gamaknyer budak ben nih...aku plak banyak keja nih...besok sekolah..nak gosok baju banyak arghhhhhhh.....oh..tidaakkkkkkk

    BalasPadam
  33. wahhhh....bro ben.....mmg dah jadi hobi baru la skang ye??? "meniru gaya awek blogger" wahhh.....chayok lagi!!! wink2....toing2...

    BalasPadam
  34. hekhek...entri ini memanggilku utk mengomen...

    sgt chumilll encik ben di situ ye...:p

    jom datang berTEPAK HARAPAN kat my blog plak :)

    BalasPadam
  35. pandai wat lawak B.A nie...buat muncung gitu mukanya iras2 pelakon drama Haeriyanto Hassan tu lak..

    BalasPadam
  36. lucu sgtt:D tergelakk tgk the piccas d ats:)

    BalasPadam
  37. macam muka budak kecik nak nanges pon ade BA yg last tu..:p

    BalasPadam
  38. nak gelak bole ? HAHA . lawak lak wat muke gtu . heeee

    BalasPadam
  39. terima kasih abg ben coz buat entry ny... hepy banget..

    tapi saya rasa, abg ben punyer muncung mmg saya xleyh nak lawan lar..
    muncung bergaya nama nyer..

    kalaw ada award mesti abg ben menang0.. kompem (^_^)

    saya dah tegur rambut abg ben kat fb tadi..hohho..

    BalasPadam
  40. hahaha..lucu la muka abg ben buat muncung..ehehe

    BalasPadam
  41. hahaha...entah apa-apa la abg Ben nie.....

    BalasPadam
  42. msih terpacak lagi?ya, masih terpacak..haha

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI