Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 2 Januari 2011

Tiru gaya blogger awek .. kalau gini ?

 

image

Ahaks... ni akan aku buat nanti .. hehehe ... skang ni lom leh nak buat sbb .. hurm.. dok kemaruk tengok dvd ... hehehe

Rasanya camana la yer gamaknya aku mengayakannya gaya memegang bunga tu eh ??

Blogger kita ni ,Hana telah mengayakannya dengan penuh kecomelan.. hehehe... kan kan ? Akan aku buat nanti .. heehehe

24 komen :

aienz nawawi berkata... [Reply to comment]

huhu
sweet ja nanty
ahakz

Syamil Hafiy berkata... [Reply to comment]

tak sabar nak tgk uncle ben menggayakan aksi tersebut. wakaka

Mat Gebu berkata... [Reply to comment]

Waaaa....dah tak de kejeee kee weeyyy!!!...kang pose mcm tu sambil makan "Donat" cekeletz..erkkk >_<

Nur Azila Ismail berkata... [Reply to comment]

abg ben tiru sy plak nanti ek . haha

Nana ♥ berkata... [Reply to comment]

nanti nak buat entry suruh abg ben tiru gaya nana pulak lah xDDD

y u y u Z u l a i k h a berkata... [Reply to comment]

bhahahah... tak leh belahhh :P

comel giler hana tu.. :P abang ben try la buat :P

y-A-n-A berkata... [Reply to comment]

en.Ben jd mat bunga?? ooo tidak!!

A£iA berkata... [Reply to comment]

cute !

mia.lia berkata... [Reply to comment]

hahaha..adoshhh..bkl mnjadi ka..hehe

Azie Azra berkata... [Reply to comment]

comel benor hana neyh!ayoyo.ade request ni abg Ben!bunga raye bole?bunga kebangsaan.hihi

sekamar rindu berkata... [Reply to comment]

salam,,

suka baca komen Mat Gebu..

hehe

sarah berkata... [Reply to comment]

wehee~
nanti nak wat gaya comel habis mintak En Ben tiru :P

BUNGA OMAR berkata... [Reply to comment]

askum en ben... apa yg nak saya kata nie ikhlas dari sudut pandangan ... segment yg buat sekarang memang seronok dan geli hati, meniru aksi org perempuan.. tp rasa nya dah terlalu jauh.. seperti memperkecil kan wanita.. harap en ben pertimbangan kan.. terima kasih...

BEN ASHAARI berkata... [Reply to comment]

@BUNGA OMAR

InsyaAllah dipertimbangkan .. masih waras lagi .. jgn risau yer ..

NOOR FATIN berkata... [Reply to comment]

yaya tu mmg cantik!

Nina Juliana berkata... [Reply to comment]

;)

puteri plastik berkata... [Reply to comment]

hahah..
chaiyok!!..
gud luck keyy..

Nia berkata... [Reply to comment]

dari hari tu gy ang ben bergaya macam pompuan.. hehehe abg ben uat gaya2 macam tu macam kembali muda remaja.. stailo lah abg ben! sporting abesh!

Dang Intan Duka berkata... [Reply to comment]

ni kawan saya..haha
memang dia sk bergambar..
ckp je posing ape..haha

Marya Hana . berkata... [Reply to comment]

surprise!:D

thanks abg ben.. tak sangka nak tiru gaya saya.

patot lah ade blogger kata " datang dari blog abg ben". ish ish. selidik punya selidik.. rupanya.. :)

azie5ouh!8 berkata... [Reply to comment]

x sbr nak tgk BA buat gaya nie nnt...XD

Dayana Nasir berkata... [Reply to comment]

haha..macam mana agaknya nak tunjuk comel sambil pegang bunga tu.. ^___^

atien rashidi berkata... [Reply to comment]

oke comel kalo abg ben buat cam tu :)

Solehah Shamsuddin berkata... [Reply to comment]

kak hana mmg comey.alolo abg ben try la pegang bunga cmtu,msti brtmbh2 comel nt.hee

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI