Tiru gaya blogger awek .. kalau gini ?

 

image

Ahaks... ni akan aku buat nanti .. hehehe ... skang ni lom leh nak buat sbb .. hurm.. dok kemaruk tengok dvd ... hehehe

Rasanya camana la yer gamaknya aku mengayakannya gaya memegang bunga tu eh ??

Blogger kita ni ,Hana telah mengayakannya dengan penuh kecomelan.. hehehe... kan kan ? Akan aku buat nanti .. heehehe

24 ulasan:

  1. tak sabar nak tgk uncle ben menggayakan aksi tersebut. wakaka

    BalasPadam
  2. Waaaa....dah tak de kejeee kee weeyyy!!!...kang pose mcm tu sambil makan "Donat" cekeletz..erkkk >_<

    BalasPadam
  3. abg ben tiru sy plak nanti ek . haha

    BalasPadam
  4. nanti nak buat entry suruh abg ben tiru gaya nana pulak lah xDDD

    BalasPadam
  5. bhahahah... tak leh belahhh :P

    comel giler hana tu.. :P abang ben try la buat :P

    BalasPadam
  6. en.Ben jd mat bunga?? ooo tidak!!

    BalasPadam
  7. hahaha..adoshhh..bkl mnjadi ka..hehe

    BalasPadam
  8. comel benor hana neyh!ayoyo.ade request ni abg Ben!bunga raye bole?bunga kebangsaan.hihi

    BalasPadam
  9. salam,,

    suka baca komen Mat Gebu..

    hehe

    BalasPadam
  10. wehee~
    nanti nak wat gaya comel habis mintak En Ben tiru :P

    BalasPadam
  11. askum en ben... apa yg nak saya kata nie ikhlas dari sudut pandangan ... segment yg buat sekarang memang seronok dan geli hati, meniru aksi org perempuan.. tp rasa nya dah terlalu jauh.. seperti memperkecil kan wanita.. harap en ben pertimbangan kan.. terima kasih...

    BalasPadam
  12. @BUNGA OMAR

    InsyaAllah dipertimbangkan .. masih waras lagi .. jgn risau yer ..

    BalasPadam
  13. hahah..
    chaiyok!!..
    gud luck keyy..

    BalasPadam
  14. dari hari tu gy ang ben bergaya macam pompuan.. hehehe abg ben uat gaya2 macam tu macam kembali muda remaja.. stailo lah abg ben! sporting abesh!

    BalasPadam
  15. ni kawan saya..haha
    memang dia sk bergambar..
    ckp je posing ape..haha

    BalasPadam
  16. surprise!:D

    thanks abg ben.. tak sangka nak tiru gaya saya.

    patot lah ade blogger kata " datang dari blog abg ben". ish ish. selidik punya selidik.. rupanya.. :)

    BalasPadam
  17. x sbr nak tgk BA buat gaya nie nnt...XD

    BalasPadam
  18. haha..macam mana agaknya nak tunjuk comel sambil pegang bunga tu.. ^___^

    BalasPadam
  19. oke comel kalo abg ben buat cam tu :)

    BalasPadam
  20. kak hana mmg comey.alolo abg ben try la pegang bunga cmtu,msti brtmbh2 comel nt.hee

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009