Komen ke 56,000 jatuh kepada ... - BEN ASHAARI

Komen ke 56,000 jatuh kepada ...

 

image

Kenal tak sapa ? Tak kenal ? Haih.. dia ni ramai musuh ni.. terutama blogger lelaki.. kenapa ? Sbb bila ada segmen je , dia mesti menang punya .. tapi tak la selalu... bersaing je ngan 3 orang blogger lelaki tu haa .. Blog dia pon boleh tahan cun.. cam orang dia la gak kan .. eceh... abis laa.. malam ni tak lena tidur .. cik abang dia pon mesti tak senang duduk punya ar ... hahahha.. sori kyle.. guwau..

Ok.. nak tau sapa ? Jom g tengok ... > sini

22 ulasan:

  1. hahahaha .. gerammm nye dengan ayat2 tu ye,.. adakah ini pujukan haha.. shyyy tq abg .. bukan lah blogger laki tu jelez ngan kite ... terasa ke wahai incik ujang n naz :D kyle baik kan >.< kenyit mata kat dia ..

    BalasPadam
  2. tq en Ben...

    http://simplyakuogosh.blogspot.com/2011/01/termalunya-saya.html

    BalasPadam
  3. hek eleh...minah nie musuh ketat gua nie...

    kentut die pun busukk..haahahha

    BalasPadam
  4. hahaha bongok ujang..eee sape saye xkenal lah pulak...

    BalasPadam
  5. hahaha...kyle ckp qaseh nie kuat kentut...buweekkkk

    BalasPadam
  6. waaaa ujang xsenonoh.. gtau kyle...huk2 nak nanges.. abg tengok ujang ni dia kan kan... haha

    BalasPadam
  7. hahhahaha...tak takut pun dgn abg ketul2..hihiih


    cabuuuuuttttttttttttt!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  8. hahahaha adehh mcmla korang neh ... keh3x bro no hal la hehe

    BalasPadam
  9. ketul2 i2 seksi hahaha btl ka???? wat en3 r nnnt hahahaha

    BalasPadam
  10. ujang ngan qaseh tak sah klu tak gaduh lam ruangan komen ben.. paper pun tahniah qasih... sweet koram nie.. hhihihi

    BalasPadam
  11. ujang tu memang ye ade something sikit hehe.. tq sume eceh

    BalasPadam
  12. aishhh c Qaseh ini musuh tradisi ni.. Betul tu kata kamu ujang.. Hehehehe

    BalasPadam
  13. cesh, blog sampah! (amboi, terlebey ker ni jang??agak2 aku perlu tarik balik ke kate2 aku ni??)

    BalasPadam
  14. jahat nye engkorang ye...mentang2 ku sorang... huhu mangsa buli ni ... oh kekanda tolonggg help me...hahaha..

    awangku johan : u look so smart today haha... kenyit sikit terus cair haha .. jelezzzz ler tuuuu


    naz : gua xlayan sampah ... haha oh kasar nya bahasa itu hingga menusuk sanubari sob3x

    BalasPadam
  15. nak wat cane QDA, skang wa kerje dgn sampah, haha dok mengadap smph jer, sume bende pon nmpk smph.haha

    BalasPadam
  16. naz ~
    ape ni sampah2 ... hehe sibuk ye sikalang

    BalasPadam
  17. wah.. gaduh lak kat sini.. takpe3.. gaduh2 sweet gitu.. hhaha

    naz : gurau kasor ar ang ngan qaseh..ish3x.. cian die.. kan qaseh kan.. ngeh3x..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.