AMARAN ! Jangan ikut sama sekali perbuatannya !


Tengok jeee... jgn ikut ! Kalau ikut gak ... sama cam dia la.. hehehe

Saja nak bersantai dengan entri ringaan ..

10 ulasan:

  1. Suspen jew .. igt ape laa td ..

    BalasPadam
  2. TERgoyang gak kepala neh dengo lagu raye

    BalasPadam
  3. terikot sama lar ..
    ahahahaha ..

    BalasPadam
  4. ish nak ikut lah... nanti boleh jadi comel macam kucing tu.. comel je..

    BalasPadam
  5. eeiiiiii..

    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa
    saya sedang berpuasa

    BalasPadam
  6. bro mcm best jer gmbr2 bergerak ni.. amik dekat website mana? hehehe.. ;)

    BalasPadam
  7. alaa, c0melnyerr.. dah terikut mcm dye dh...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009