Amaran pertama dan terakhir ..

by - Oktober 29, 2013

 

Skang ni , berebut dah nak keluar dari rumah ! Dia nak keluar dulu !! Hurmm.. Bahaya , bahayaaa …

Ok , ini aku buat ulang tayang. Yang pertama dia buat , dah kena leter ngan aku . Utk diceritakan kembali dlm blog , Qhaliff setuju utk melakonkan semula asalkan dibyr upah !!

Dan upahnya ialah ...

 

Nak pam , satu hal .. Nak penuhkan air , satu hal .. Dah siap mandi , nak kemas semula , banyak hal ! Nasibbb baik laaaaa sayang anak .. Kalau takkkk .. lama dah aku duduk rumah orang tua tua !

 

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

16 comments

  1. ishh bahaya tu abg ben. kunci pagar tu sll, nt Qhaliff keluar.

    BalasPadam
  2. Tak boleh belah, bila bapa qhalif pun masuk dlm kolam skali.. haha..

    BalasPadam
  3. lepas bapak qhalif masuk xyah la isi air byk sgt kan :p

    BalasPadam
  4. perghh siapp upah..bukak pagar x pkai bju..masuk kolam lengkap lak sut nyer..ha3

    BalasPadam
  5. amboi abg ben hahaha.... mandi sekali nowh dgn qalif dlm kolam tu xpecah ker?

    #ehh??

    BalasPadam
  6. sambil menyelam sambil berendam kata qhaliff...ajak daddy sekali gitu...hahaha

    BalasPadam
  7. ish.. dh pndai buka pintu pgr.. mmg takleh biarkan terlepas dh...

    BalasPadam
  8. fuu , terbaek ..bapa yang misali

    BalasPadam
  9. lepasni kena kunci selalu la pagar tu.

    BalasPadam
  10. budak budak sekarang memang kene pantau. Sebab diorang ni fast learner.

    BalasPadam
  11. mithalinye bro ben nih. haha

    BalasPadam
  12. Adoiiii...daddy pon ikut berendam skali yer.

    Kena sentiasa berkunci pintu pagar tu. Bahaya tau qhaliff.

    BalasPadam
  13. pagar memang sentiasa kena kunci Ben.. sebab baru2 ni saya pernah kena, org datang mintak derma bukak sendiri pagar rumah terus ke pintu rumah.. huhuhu.. nasib baik anak2 tak bukak pintu rumah..

    tapi dapat mandi kolam depan rumah memang ohsemlah.. dak Qhaliff boleh cuti mata tengok anak dara main badminton.. wakakaka..

    BalasPadam
  14. hati-hati abg ben, kadang2 bila ghairah nak buka pagar, sangkut pastu tarik kuat2 mungkin bole tersepit jari.

    BalasPadam