Setelah berhari merindu ..

by - Oktober 24, 2013

 

Dah lama tak bawak dia keluar berjalan jalan .. Yelah , dengan cuaca tidak mengizinkan .. dengan faktor keselamatan yang mana baru baru ni kan raya ? Jadi kawasan ni lengang je.. tak berani la nak bawak jenjalan ..

Dan setelah 2 hari tinggalkan dia .. maka , hari ni .. bawak la dia berjalan jalan ke kedai .. hahaha .. Dah pandai mintak dahhh !! Aku tunjuk Twiggies ..

“ Naanakkkk .. naanakkkk … “ ..

Tak nak koooo .. Aku tunjuk roti tuuu.. baru dia nak ! Hurmmm … Memilih dah makan skang .. Kena jaga sikit diet dia .. Gula dan garam banyak dalam makanan gitu .. kan kan ?

Panjang rambut dia ? Perghhhh .. Camana laa nak gunting ??? Aku pegang gunting pon dia dah siap pegang tangan aku ! Tak kasi sentuh rambut diaaaaa .. Adoiiii !

Kena kasi lena sungguh sungguh baru boleh la kott gunting.. hurmm..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

3 comments

  1. Masuk blog abg ben tetibe ternampak hit yg sentasa bergerak..setiap saat mesti angka tu bertukar...one day sy pon nk jadi mcm abg ben In Syaa Allah

    BalasPadam
  2. Hihi... dah besar dah.. nak jd abg long dh kann. :)

    BalasPadam
  3. Pergi kedai gunting rambut yang ada sediakan kereta mainan untuk budak2. Bila dia leka, senang sikit nak potong rambut. Anak sulung saya, dah tujuh tahun baru berani gunting rambut kat kedai.

    BalasPadam