Memang automatik ke ?

by - Oktober 26, 2013

 

Tak diajar .. tp kebanyakan yg aku kenal , begitu.... Atau komen dr para penjaga , anak mereka .. nak berak mesti menyorok .. Kuasa Allah .. mereka pon tahu malu..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

13 comments

  1. mungkin itu dah jadi bahas isyarat sejagat kot bro

    BalasPadam
  2. mmg automatik abg ben..ank2 kakak sy pn gitu..yg sorg tu lau sdg mbuang..msti akn tibe2 diam dn bercangkung nyorok blkg sofa..yg sorg lg tu..akn tbe2 diam dn menonggeng kt sofa..hehehehe..sy yg blum kwen ni pn da mula fhm glgt budk2 sbb tgok dgn mta sndiri tumbesaran ank2 buah yg ramai ni..

    BalasPadam
  3. Hehe.. dia tak sedar daddy dia tengah ambik gambar bersejarah dia..

    BalasPadam
  4. Yup true. Anak buah I pun mcm tu jugak :)

    BalasPadam
  5. owh..
    tgh berak ker tue.
    hehe..
    ingatkn nk baiki buai dia.
    rasanyer suma ni otomatik.
    makin besar diorg makin besar pemikiran diorg.

    BalasPadam
  6. memang kot sebab anak saya kalau nak buang air, jangan tengok dia...memang dia tak mau meneran...hehehe

    BalasPadam
  7. mak citer
    abg sepupu dulu kecik2
    siap ehem2 nyorok belakg pintu
    klu hilang tu cari je blkg pintu
    hehe

    BalasPadam
  8. betul=)kazen sy umo 2 taun smbunyi blkg pintu klu nak poopoo.dia malu klu org tegur.hehe.

    BalasPadam
  9. @Hidayah hahaha.aah. gambo bersejarah ekk. tunjuk kat awek qhalif nt, huhu

    BalasPadam
  10. @Hidayah hahaha.aah. gambo bersejarah ekk. tunjuk kat awek qhalif nt, huhu

    BalasPadam
  11. hahaha.. anak sy pon sama abg ben 2 thn 5 bln.. kalau berak g nyorok pastu kalau kita tegur dier akan kata " x boyeh.. x boyeh.." hahaha.. mmg kelakar tgk... dh siap nti dier akan kata "ummi... beyak..kekeke

    BalasPadam
  12. hahahahaha...ank aunty amy pun menyorok...dan xmo duduk..
    tau2 ade bau busuk je..hehehehehe

    BalasPadam