Semakin memahami tapi ..

by - Oktober 30, 2013

 

Tapi dia saja saja wat tak pahaamm !! Aku saja test dia ..

“ Qhaliff .. nak air Qhaliff tuu skit. Daddy dahaga.. “ ..

Aku cakap tanpa ada pergerakkan tangan . Malah dia sendiri dok sibuk tgk tv.. Kemudian , dia capai botol air dia.. Buka tudung dan berjalan ke arah aku lalu disumbat ke dalam mulut aku ! Boleh ????

Pastu duduk atas pangkuan aku dan sambung tengok tv ! Nak kena antar balik Kelantan ni ! Sekolah arab kat sana.. huhu .. Meraung lak daddy nanti.. heeee ..

Dia ni , mak dia gi kerja .. ok la .. aku gi kerja, menangis beria riaaa .. Anak bapakkk ..

You May Also Like

5 comments

  1. kann... daya perkembangan bebudak ni kdg2 kite sendiri pun tak terjangka...

    BalasPadam
  2. elok juga kalau Qhaliff masuk sekolah tahfiz bro ben..alhamdulillah..mendalamai,,memahami dan mempraktikkan Al Quran dalam kehidupan dalam erti kata sebenar..wah sejuk perut ibu yang mengandungkannya..hehe..

    BalasPadam
  3. caian mak qhaliff. xpe soon mak pun bkl ade kawan hihi.

    BalasPadam
  4. hehehe...comey jer...makin bijak bambam sorang ni...

    BalasPadam
  5. wahhh...cerdik la qhaliff ni...best la dia...package tip top..
    comey+cute+cergas+cerdik..moga2 ank aunty amy pun cegitu...

    BalasPadam