Kampung untuk dijual !!

by - Oktober 23, 2013

 

Ada ke ? Hahaha .. Dah ada orang nak beli , tentu ada orang nak jual ! Heheheh ..

Teringat kisah dongeng dulu dulu.. Dongeng ke ? Kerana judi , kampung tergadai , tak silap aku .. Sat google , kot kot ada yang baik hati buat entri pasal tu ..

Haa.. ada .. Cerita Pak Kaduk .. Hehehe .. Ayamnya menang tapi kampungnya tergadai.. Ada korang ingat cerita tu ? Tak ingat ? Sila google .. Belajar belajar google dari banyak bertanya atau biarkan persoalan tu berlalu begitu saja .. Rugi.. Ilmu woo ..

Photo

Berkenaan dengan saudara kita yg nak beli kampung ni , aku pasti dia tengah hadapi tekanan .. Bukan gila atau tekanan perasaan tapi stress .. hehe .. Dengan cara gini , dia akan gelak sendirian dan tenang kembali.. Biasanya aku buat gini laa..

Er, kalau tak betul .. maaf la .. Kot mmg benar dia cari kampung untuk dibeli.. hehehe .. Gud luck noooo ..

You May Also Like

7 comments

  1. Memang gelak besor la baca orang nak beli kampong nih.... he..he stress orang yang baca pun leh hilang....

    BalasPadam
  2. Hihihi. Nak jadi ketua kampung sbnr ny. Dia kena kategorikan dalam jobs sbnr nya. Hoho.

    BalasPadam
  3. Kah kqh kah. Baca tajuk pun dah tergelak

    BalasPadam
  4. Fuyoooo.. Sangat kaya la dia tu..

    BalasPadam
  5. ohh...ni orang kaya kampung seberang ni...

    BalasPadam
  6. di pagi jumaat yg indah ni baca plak mende2 macam ni...

    memang terbaekk...ha3

    BalasPadam