Nak jadi saudagar cendawan !

by - Oktober 24, 2013

 

Peluang berbisnis !! Hehehe.. Jiran aku dah jadi saudagar cendawan yang berjaya ! Aku pun nak jugak laaaa .. Heheheh.. Aku try test pasarkan kat FB .. Tanya kawan kawan , berapa harganyaa …

Cendawan ni segar dari ladangnya sendiri kemudian dipesan jiran jiran termasuk aku. Aku hantu cendawan dari dulu.. Suka sup cendawan , cendawan goreng , nasi goreng cendawan … haaaa .. Bila ada peluang gini , pasninya jgn dilepaskan , kan ?

Makaa …. jawablah kawan-kawan ..

  • RM 2 ?
  • RM 5 ?
  • FREEE
  • RM 50 ?

Hurmmm … memain eh ? Tak jadi aku nak meniaga gini .. Kensel laaa jadi usahawan ! Terus je la jadi blogger seumur hidup ! Grr…

You May Also Like

4 comments

  1. tak jadi saudagar cendawan pun tak apalah... janji penggemar cendawan tegar yang berjaya. hehehehe

    BalasPadam
  2. cendawan gorang pasar malam. sedap! haha

    BalasPadam
  3. membantu ekonomi jiran tu pun ok.. dengan membeli cendawan2 beliau ;)

    BalasPadam
  4. nampak segar cendawan tu.. bestnya.. jiran saya takmo tanam cendawan gamaknya..haha

    BalasPadam