Patutkah aku marah Qhaliff ???

by - Oktober 11, 2013

 

Hurmmm …

Wallpaper je pun ! Takkan nak marah anak yang takde akal tu lagi kan ? Ada rezeki , tukar je baru .. Semua ni pon sbb kehadiran dia dalam hidup aku. Murah benar rezeki kami sekeluarga.. Jadi , tak perlulah nak ‘amuk’ utk menda gini ..

Jangankan wallpaper , hp , laptop pon semua dia dah kerjakan .. Sementara nak ada akal .. Kena sabar skit .. kan ?

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

7 comments

  1. Slh satu sebab parents tak deco rumah masa kami smua kecik2 dulu. Rmh parents dulu wallpapernya kami yang buat guna crayons. Hihi. Sabor noo.. :)

    BalasPadam
  2. xperlu marah tapi tegur tu perlu bagitahu yang ini salah..dengan cara berhikmah....dari kecik perlu diberitahu yang itu salah...agar dye tahu sekali lagi bukan 'marah'tapi tegur dengan hikmah...jgan mrah sy pulak,,haha,,peace no war

    BalasPadam
  3. Masa ni la budak budak menunjukkan kekreativitian mereka.. lebih lebih lagi kalo yang ada beradik ramai tu.😊

    BalasPadam
  4. umah sy mmg takde wall paper...sbb anak2 dh wat deko kt dinding..abis penuh semua dinding dr bilik smp ke ruang tamu. toilet ngan dapur jek takde wall deko. ekekekeke

    sementara ank2 kecik ni..biarkan mereka berimaginasi. tggu dh besar sket...baru kita cat kaler lain ek..huhuhu

    BalasPadam
  5. da kira koyak la eks..? wall paper tuh..? terer Qhaliff dia guna per?

    BalasPadam