‘The Little Caliphs ‘ utk Qhaliff ?

by - Oktober 20, 2013

 

Waaaa .. Daddy kena keje kerasss la pasniiii .. Adehh ibu dah bersuara nak suruh antar Qhaliff ke sini memandangkan diorang nak bukak cawangan di tempat tinggal aku ni ..

Tapi aku cam tamo je lepaskan dia skang ni.. Kesian pulak kat dia. Yelah awal awal lagi dah antar ‘sekolah’ tapi demi masa depan dia , kena la gak kan .. Sayang la.. otak sedang serap apa saja .. Jadi , kasi yang baik baik untuknya ..

Photo

Tapiiii .. menurut rakan di FB , The Little Caliphs ni terima 4-6 tahun je. Bawah tu , tak leh lagi.. Ahaaa.. boleh la aku bukak taska aku sendiri .. khas untuk bawah 4 tahun ! Antara pelajaran yang akan aku terapkan ialah , camana nak jadi blogger yang berjaya ! Perghhhh .. Confirm ramai nak punya.. Yuran pendaftaran , RM1500 pastu bulan bulan RM3000 .. Amacam ? Laku tak ??

Gilo.. nak jaga sorang pon pening .. ada hati nak jaga anak orang.. huhu .. Jaga Qhaliff dan adik dia je la nanti .. Tu pon tak tau la untung nasib aku nanti .. Apakah aku akan dibuli mereka nanti ? Tunggu saja tahun depan. Masih jauh lagi …

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

4 comments

  1. Jadikanlah dia tahfiz bang ben.. Mahkota untuk ibubapa di akhirat nanti.. boleh bantu kita..^___^

    BalasPadam
  2. anak bawah lima thn biarkan masa masa merka dengan kita.we create the bonding with them.serapkan nilai yang baik sebelum kita hantar ke sekolah.;)

    BalasPadam
  3. Alaaaa....ben pasti bolehhh....saya tau....insha Allah..moga diberi ketabahan...

    BalasPadam