Bila Qhaliff bagi buku ..

by - Oktober 27, 2013

 

Ke hulu ke hilir laaa dia usung buku tuu . Aku pon tak tau buku apa. Dia amik kat rak buku.. Abis dia sepahkan segala buku yang dah tersusun rapi kat situ ..

Aku , tengah sedap makan mee goreng kambing. Dia datang kat aku dan berkata ..

“ Naahhhh .. bukuuu.. “..

Aku ajar dah dia sebut ‘buku’ dan dia ikut.. heeee… Alhamdulillah.

Aku ambil buku tu dan letak sebelah aku. Aku teruskan makan .. hehehe..

Aku sempat jeling kat buku tu .. Hurmmm .. Hurmm… Aku pegang dan kalihkan ke belakang untuk lihat tajuknya ..

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!! Daddy insaff !! Yelaahhh .. nanti daddy bacaaaa .. huhuuu …

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

9 comments

  1. Nanti baca? Haha...saya pun suka 'mengumpul' buku.Baca nanti:D


    Ben bapa yg baik.Insha ALLAH qhaliff akan jd anak soleh.Amin.

    Sangat bagus bila ibubapa boleh berfikir ttg kebaikan/menginsafi diri bila melihat tindak tanduk anak-anak mereka...

    BalasPadam
  2. macma mana dia baca tuk...hahaha

    BalasPadam
  3. cerdiknya dia...comel sangat..

    BalasPadam
  4. haahahahhaa...yg ni mmg lawaks...
    aunty amy dh keras2 perut gelak...pandai qhaliff...daddy asyik sgt ngn mknan tu yer...bagus bagus bagus...

    BalasPadam