Gara-gara hantu di tengah malam !

by - Oktober 17, 2013

 

Tepat 2 pagi ! Time ni la yang aku tunggu tunggu setelah seharian aku menunggunya ! Apa nak buat , dah begitu caranya . Nak tak nak , kena ikut je la..

Aku pasang satu demi satu .. Semua tak menarik .. Dan terpandang sesuatu yang menarik minat aku .. Artis yang pernah aku suka lagunya .. Arwah dah.. Al-Fatihah .. Videonya aku pasang .. Sereeemm koooo ..

Tak sempat abis , aku hentikan dan layan video lain. Layan kuliah agama lagi bagus. Dalam sedap sedap layan , mata ni semakin layu. Biasalah , syaitan ! Bab kebaikan terus layu.. Yang tak elok , segar la pulak .. Haishhh ..

Aku masuk bilik .. Tidur sebelah Qhaliff.. Tiba-tiba Qhaliff letakkan kakinya di atas kaki aku ! Amboiiii .. Lawan bos nampak ??? Hurmm.. biar je la.. kang angkat , jaga pulak dia.. Tak pasal pasal kena layan dia .. aku jadi raksasa dan dia , Ultraman.. boleh ?

Dalam sedap sedap tidur , aku terasa sesuatu yang pelik .. Aku seolah sedang bertempur dengan jembalang ! Makin lama makin hebat ! Akhirnya , aku laungkan azan sekuat hati !

Dan ….

“ Abanggg… bangunlaaahhh .. Lama dah azan subuh !! Iskh.. Tengok tuu.. Qhaliff dok tengok ! “ ..

Aku tersedar .. Terus naik ke bilik atas .. Amik wuduk dan solat subuh. Malu dehhh … Qhaliff tengok je bapak dia ngingau !

You May Also Like

5 comments

  1. Sy pun jenis kuat ngingau jugak dulu.masa baru2 kawen asben gelakkn jugak bila sy ngingau.tp alhamdulillah sejak ada anak xde dgr kena ejek sbb ngingau lg.tp sy perasan 1 benda skrg ni dh xde sgt mimpi pelik2.maybe tu kot punca ngingau selama ni.

    BalasPadam
  2. hahaha~
    mesti qhaliff pelik tgk daddynye...

    azan..tapi mata pejam...

    huhu~

    BalasPadam
  3. Hehe..bapak dengan anak sama-sama kelakar.

    BalasPadam
  4. hehehe.... ngigau lepas subuh... hmmm memang mainan syaitan...

    BalasPadam
  5. hahahaha..lawak...x bleh bygkan cemane muka qhaliff pelik tgk daddy dia ngigau...hahahahahha
    kompom terpinga-pinga dia...hahahhaha

    BalasPadam