Kenapa daddy gemuk ??

by - Oktober 28, 2013

 

Baru nak workout , dia mai panjat ! Camana nak kurus lagu ni haa ?? Ni baru nak push up .. nak workout berat punya ? Dia pun sibuk nak angkat gakkk haaa ..

Tahun depan , sure aku boroi ! Nape ?? Sbb kena jaga dua sekali gus .. Takde masa dah nak sentuh besi. Lebih banyak sentuh lampin pakai buang , ada laaa … huhuu …

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

9 comments

  1. how i wish i was in your place...

    dpt tgk perkembangan anak2 hari, x perlu nak bekejar ke tmpt kerja...x perlu nak skip awal dr opis seawal jam 12tghari semata2 ingin jumpa dua org permata hati stp hari...

    T_T

    BalasPadam
  2. alahai sweetnyer..nati pijak2 belakang daddy tu..

    BalasPadam
  3. jadi pemberat utk push up ok lh tue ^^

    BalasPadam
  4. chayo2 bos.. boleh je adjust masa utk angkat besi wlpn dh ada 2 anak nt.. hehe

    BalasPadam
  5. heheh..
    angkat qhaliff pn ok dh tu..

    BalasPadam
  6. Yer...ganti besi dgn dia yg 12 kilos tu

    BalasPadam
  7. steady je dia kat belakang daddy dia.. ;)
    Moga dak Adiknya nanti tak banyak kerenah agar daddynya ada masa untuk bersenam.. hehehe..

    BalasPadam