“ Jendol oh Jendol “ ..

by - Oktober 22, 2013

 

WP_20131021_070

Hahahah .. Chendol laaaa !! Beria laa semalam PR agensi advertising , Karen ajak gi cari Jendol selepas mendapat lampu hijau untuk berehat seketika. 

WP_20131021_099

Aku ngan blogger otai , Kak Kujie ( www.kujie2.com ) , puas laaa pikir apa laaa si Karen ni nakkk .. Kawan kita ni , dalam van lagi dah nak itu ini itu ini.. Tapi bila depan mata, sejemput je dia makan.. Adeh ..

Akhirnya segalanya terjawab sewaktu berada di Chowrasta Road.. Kat sini ada satu kedai chendol terkenal di Pulau Mutiara ni .. Dan , mmg sedap kooooo ! Nasib baik laaa aku dah kekenyangan nasi kandar .. kalau tak ???

Seperti yang dijangka , Karen bukan nak makan bermangkuk mangkuk pon. Sekadar nak rasaaaaaaa jer .. Adoiyai ..

You May Also Like

10 comments

  1. rupa nampak biasa biasa je... menarik ni.. next time pegi utara nak try..

    BalasPadam
  2. Hamboii.. sedapnya.. bak mai skit bang.. haha

    BalasPadam
  3. panas panas mkn cendol sedap woooo~

    BalasPadam
  4. haha
    macam sy jugak le
    beriye nak try try rasa
    makan sesdu je
    yg lebih beriye org yg diajak

    BalasPadam
  5. Allahuakbar..sedapnya lahai tengok..kalau santan dia pekat memang sedap..tapi tak boleh makan selalu ni :)

    BalasPadam
  6. nampk simple jer cendol dia tu.
    maybe dont judge book its cover :)

    BalasPadam
  7. basahkan tekak betol tu.. hehehe...

    tak penah lg try..

    BalasPadam
  8. Bwahaha...takat nyicip je..rugi la...

    BalasPadam