Pemeriksaan pertama kali di Klinik Kesihatan Salak , Sepang

by - Oktober 14, 2013

 

Bagus staff kat sini .. takde yg masam muka walaupun esok nak raya dan org awam yg dtg pun ramai namun mereka layan dgn baik sekali ..

Hurmm .. Rasanya pasni nak tukar ke Putrajaya sbb dkt ngan opis wife .. Tapi kalau service kat sini ' cantikk ' , baik kat sini jer ..

Bila aku pusing pusing dan baca kerta kertas yang ada di papan tanda , maka fahamlah aku.. Klinik ni dah berkali kali menang pertandingan kaunter terbaik .. Patutlahhh . Baguss baguss !!

Tahniah dan teruskan berkhidmat dengan cemerlang ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

7 comments

  1. kalau servis baik kat mana2 pun tak kisah kan abang ben?

    *still geram tengok muncung budak tecik comel tu...

    BalasPadam
  2. abang ben duduk sepang ke? lor.. klinik salak sepang tu dekat sgt ngan rumah sy.. hehe..

    BalasPadam
  3. Assalammualaikum..abg ben,

    klinik kerajaan ok jugak kan servis dia..

    mselim3

    BalasPadam
  4. selagi perhidmatan yang diberikan baik, tak mustahil lenkali datang lagi.

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum abg ben.. dekat tempat sheila klinik dia kureng sikit.. sheila pun ingat nak buat jauh sikit.. tapi makan masa pulak :(

    BalasPadam
  6. sama dengan Klinik Kesihatan Sungai Chua. Baru-baru nie hantar anak sebab demam kuning. Mesra pelanggan dan sistem pengendalian yg efisien. tp masalahnya cuma satu aje...jauh sgt ke kawasan perindustrian.

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah..macam tu la baru betul bekerja d bhgn khidmat pelanggan. Bila kita mesra pasti ramai suke..

    BalasPadam