Kenapa aku tak balik Kelantan raya ni ?

by - Oktober 12, 2013

 

Yang pertama .. sebab wife masih dok muntah muntah lagi..

Yang kedua , sebab mamat kat bawah ni , serupa spiderman dah ! Melekappppp kat mak dia ! Tamo dah gi kat orang lain kalau mak dia ada .. Pastu asyik nak menyusu jerrrr ! Kalau menyusu je , tak pe la.. Tuuuu ..gigi dia tuuuuu .. Menjerit mak diaaa wooo !

Aku mampu sengih je la..

Tak pe la.. nanti pantang kat Kelantan gak .. Aku je la kena ulang alik cam dulu.. Tiap minggu balik Kelantan. Sampai nak naik muntah tengok hentian Putra tu haaa .. huhu ..

Buat rakan rakan yang dah balik kampung tu , semoga manfaatkan segala saat bersama keluarga tercinta. Jangan dok abiskan masa dengan handphone tu.. Simpan , lepak dengan orang tua..

Rindu nak makan daging korban kat Kelantan.. Macam macam masakan ada woooo .. Patut orang kata , Kelantan meriah time raya haji.. hehehe.. Daging sajaaa juadahnyaa.. heee …

 

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

13 comments

  1. den cuti 4hr tp xblik huhuhu...rye umah bro blh?

    BalasPadam
  2. sama la..saya pon tak balik kelantan..raya kat ipoh rumah suami jer..rindunya nak makan singgan daging..daging goreng kunyit..kaki lembu..perut lembu..limpa lembu..lidah lembu..semua lembu laaaaaa...hehehe

    BalasPadam
  3. Ha ha ha comeiii Qhaliff sengeh nampok gigi beso tu ... samo lah kawe tk balik Kelantan Juga , tapi balik Jerantut Pahang kpg Wife , Sealamt Hari Rayo Haji Ben n fmly .. :)

    BalasPadam
  4. yup..raya kelate best..
    sama la kita abg ben..tak dapat balik pon taun ni..
    ngeri jugok tengok gigi qhaliff tu..kalo time geram mau terbelah kena gigit ngan dier..adusss

    BalasPadam
  5. amboii..comell nya qhaliff senyum :D
    selamat hari raya haji :)

    BalasPadam
  6. insyaAllah kami balik ke Johor Isnin ni..alahai..isnin masih bekerja..sobss..sobbss..Qhaliff omel tunjuk gigi.. :)

    BalasPadam
  7. Gambar Qaliff yang amat comel dan shot yang terbaik.

    Auntie terhibur melihat gambar ni.

    BalasPadam
  8. sabar jelah... merasa raya di bandar tahun nie la kita abg ben.

    BalasPadam
  9. betul tu bro..dkt kelantan selalu meriah time raya haji..tahun ni aku buat aqiqah tu anak aku

    BalasPadam
  10. aku melihat senyuman anak ini sangat lucu yah,...hehe

    BalasPadam
  11. Meleleh air mato bila baca ayat last skali...macam2 makanan kat klate... sedih wwooooo :(

    BalasPadam