Qhaliff sakat daddy !!

by - Oktober 16, 2013

 

Bersungguh nak menulis !! Bagi la main SPen aku tuu .. Tiba tiba ... ada satu insiden yg mengelikan hati aku berlaku lalu terus aku terlupaaaa ..

Dah selesaikan Qhaliff, aku kemas rumah skit sblm wife balik dan pening kepala tgk kapal karam di dlm rumah .. Dan ketika inilaaahhh segalanya berlaku !!

SPEN AKU HILAAANGGGG !!! HUARGHHHHH..

Rasa nak bertukar jd hijau jerrr tp bila tgk muka dia , terus aku kekalkan kesabaran aku dan terus mencari dan caridan cari !!

Setengah jam aku geledah umah .. tak jumpa ! Akhirnya aku tenangkan diri dan isitghfar .. Hurrmmm , jumpa dahhh .. Bila masa dia bukak laci dan letak Spen aku dlm tu  ?? Bertuah laaaa dia nih ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

5 comments

  1. Alhamdulillah...kecik2 Qhaliff dah tunjuk contoh yang baik...benda2 penting simpan dalam laci, bukan sepah2 tepi kosi atau kat lantai....kan Qhaliff....sayang dia ketat2...Ingat tu Ben..simpan dalam laci!...

    BalasPadam
  2. simpan elok2 ye qhaliff pen tu
    hehe

    BalasPadam
  3. pandai si qhaliff . hehe .seb bek tak kena marah hehe

    BalasPadam
  4. cerdik nye dia...sakat daddy awk tu selalu2 yer qhaliff...hehehhehee

    dah la comey..pipi landut...muncung duck2...cerdik plak tu...abg ben..pinjam dak qhaliff ni sehari bleh???hahhaahhaa

    BalasPadam
  5. oklah tu... sib baik dia simpan... kalo dia ge buang dalam tong sampah... lagi haru

    BalasPadam