Nasi lemak sedap ..

by - Oktober 23, 2013

 

Ramai tanya .. mana dapat nasi lemak daun pisang ni ? Yelah kan , sekang ni nasi lemak letak dalam bungkusan yang takde daun pandan. Mana nak naik aromanya kan ? Hurmm ..

Photo

Yang aku beli ni kat Restoran Nija di Bandar Baru Salak Tinggi. Memang akan abis dengan cepat punya. Kena gi beli awal pagi lagi .. Hehehe..

Biasanya aku akan beli 4-5 bungkus … 3 untuk aku , wife dan Qhaliff .. sebungkus je .. huhu.. Memang boroi la pas ni .. heee.. Harga ? RM1.20 kot .. tak ingat .. lebih kurang gitu la …

You May Also Like

6 comments

  1. Bro..x elok mkn nasi lemak hari2...hahhaa...

    myninthdesigns.blogspot.com

    BalasPadam
  2. bukan bungkus dgn daun pandan abg ben, daun pisang laaa...

    BalasPadam
  3. Baru lepas makan nasi lemak hari ni. Sedap.

    BalasPadam
  4. eh masak nasi lemak ada daun pandan
    dan bungkus dalam daun pisang
    hehe

    kite buat kt umah pon ns ni pon bgkus ngan daun pisang..hhee

    BalasPadam