Baru sehari !

by - Oktober 22, 2013

 

Kalau jaga anak sendiri dari kecil hinggalah sekarang ni , pasti terasa begini ..

Photo

Alhamdulillah..  aku sampai KL kul 10 lebih malam tadi. Penat ? Tentu sekali .. Seronok sbb dapat kawan baru serta timba pengalaman hidup baru seperti .. er , tak pe la.. biar aku abadikan saja kenangan ‘ngeri’ tu .. hehehe ..

Sampai sampai je rumah , terus cari budak ni.. Dia tengah tidur . Bila aku cium je dia , terus terjaga dia .. Hehe.. terus mintak dukung .. Akhirnya , tak leh tidur dah dia hingga jam 2 lebih ! Hahaha.. Wife kena tidurkan dia .. dan aku , lenaaa dahhh.. Penat wooo ..

You May Also Like

7 comments

  1. nak bermanja dgn daddy la tu

    BalasPadam
  2. qhaliff rindu daddy yer..cian dia...
    xpe...daddy dh blik...main la puas2 ngn daddy awk tu yer...hehehe

    BalasPadam
  3. alhamdulillah tak demamkan Qhaliff :)

    BalasPadam
  4. Tinggalkan sehari pon dah rindu-rinduan inikan berhari2 ☺☺

    BalasPadam
  5. Sweet gile hubungan father and son. By da way...the 'ngeri' part still dlm persoalan. Hahaha...

    BalasPadam