Maharaja Lawak Minggu ke - 11 - BEN ASHAARI

Maharaja Lawak Minggu ke - 11

 

Masih lagi dalam minggu persembahan .. Kali ni kat Kuantan , Pahang .. Hurm.... Rasa malas nak komen .. sbb apa ? Macam training jer diorg jer.. tak serius ... memain gitu ..

Ada dua pusingan gitu ! huhuh...  5/5 bintang diberi ...

Jambu  : 3/5 , 3/5

R2 : 3/5 , 3/5

Sepah : 4/5 , 4/5

Nabil : 4/5  , 4/5

Jozan : 5/5 - sangat kreatif ! Kalau begini lawak dan kreatifnya , mmg layak jadi juara !  dan juga 5/5 !!!

Untuk tonton video Maharaja Lawak Ke 11 , sila klik SINI .... satu pujian yang mana minggu lepas aku kritik ... cameraman tak gatal cam minggu lepas ! tahniah ..

17 ulasan:

  1. tak ada astro..arghh!!..nak tgk kat tenet,line pulak asyik majuk..hihihi

    BalasPadam
  2. mmg nak putus urat sendi ni tgk lawak Jozan...aduh...

    BalasPadam
  3. memang jozan akan menang final nnt~

    BalasPadam
  4. uwaaaa x dapat tgk jozan 2nd round, ishhh raacuun.com ni wat hal lak

    BalasPadam
  5. jozan terbaik...tak kering gusi tgk gelagat zizan dan johan...

    BalasPadam
  6. haha..gelak gelak tadi tgk 1st show jozan..nano nano nano..hehe

    BalasPadam
  7. Jozan... Kualiti... =)
    X Banyak Yg Boleh Dipertikaikan... Cayalah...
    http://khairulzara.blogspot.com

    BalasPadam
  8. nabil dan jozan the best

    BalasPadam
  9. jozan menjadi minggu ni..sepah konsisten..love 'em!!

    BalasPadam
  10. jozan memg terbaik!!!
    even tgah sedih2, tp bile time jozan, ktawe gile2.. huhuhuu...

    BalasPadam
  11. yeah! memang jozan terbaik. selalu ade kelainan. ^_^

    BalasPadam
  12. alaaaa.. takde astro. tenet plak lem-bat mcm sip0t.. lenkali la tengok..muehehheeh

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.