Isnin, 11 April 2011

GEGAR 1000 BLOG PUSINGAN 10 : ROUND 1

 

HAHAHAHA.. ok ok.. bersedia untuk mencari jawapan terlebih dahulu ? Haa... bila dah dapat , simpan duluuu.. jangan antar jawapan atau bagi kat sapa sapa .. Hanya satu pemenang saja kali ini dipilih !! hahahaha.. kenapa satu ? Saja nak promote mereka paling pantas dan tepat !!

OK .. bersedia untu mencari jawapannya ??? Tak sedia ?? Jom g makan dulu .. lepas makan baru aku bagi soalan eh.. boleh ? Boleh laaa.. eh ? hahaha..

SOALANNYA BERBUNYI BEGINI ...

" MAAF .. LUPUS SUDAH ! "

Sila cari dalam kumpulan 10 di www.benashaari2.blogspot.com  ... Dapat ? Diam diamkan saja .. ok ?

7 komen :

mas saari berkata... [Reply to comment]

dah dpt!
sape nak jawapan?








cari sendirilah...

Izyan Masri berkata... [Reply to comment]

MACAM2 DAPAT.MACAM LAAH.:D

cIk IRa NuR HeaRT berkata... [Reply to comment]

dh dpt!!

leyzajamil berkata... [Reply to comment]

x paham la...soalan x jmp jwpn lg la..game apa BA buat nii?

Tasha berkata... [Reply to comment]

nak tunggu segmen lain lah mcm ni. semua dah dapat jawab.

leyzajamil berkata... [Reply to comment]

ooouh..mak aih juling mata eden nak mencari..baru cheq faham.

wana_wani berkata... [Reply to comment]

em.... mencari gali....dan gali

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI