GEGAR 1000 BLOG PUSINGAN 10 : ROUND 1

 

HAHAHAHA.. ok ok.. bersedia untuk mencari jawapan terlebih dahulu ? Haa... bila dah dapat , simpan duluuu.. jangan antar jawapan atau bagi kat sapa sapa .. Hanya satu pemenang saja kali ini dipilih !! hahahaha.. kenapa satu ? Saja nak promote mereka paling pantas dan tepat !!

OK .. bersedia untu mencari jawapannya ??? Tak sedia ?? Jom g makan dulu .. lepas makan baru aku bagi soalan eh.. boleh ? Boleh laaa.. eh ? hahaha..

SOALANNYA BERBUNYI BEGINI ...

" MAAF .. LUPUS SUDAH ! "

Sila cari dalam kumpulan 10 di www.benashaari2.blogspot.com  ... Dapat ? Diam diamkan saja .. ok ?

7 ulasan:

  1. dah dpt!
    sape nak jawapan?








    cari sendirilah...

    BalasPadam
  2. x paham la...soalan x jmp jwpn lg la..game apa BA buat nii?

    BalasPadam
  3. nak tunggu segmen lain lah mcm ni. semua dah dapat jawab.

    BalasPadam
  4. ooouh..mak aih juling mata eden nak mencari..baru cheq faham.

    BalasPadam
  5. em.... mencari gali....dan gali

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.