Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 31 Julai 2011

SELAMAT HARIJADI !!

 

" Wah !! Makin tua korang .. hahahaha .. "

Selamat harijadi buat mereka berdua .. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki buat mereka berdua ini ..

imagehttp://cikali.blogspot.com/

Kalau nak tau , dia ni antara yang paling awal jadi ' anak buah' aku dalam dunia blog ni ... heeh.. termasuk minah kat bawah ni ... hehehe..

image

 

http://www.sunahsukasakura.com/ ( sapa bagi nama blog ni eh ? )

16 komen :

Citarasa Rinduan berkata... [Reply to comment]

semoga cikali makin comel..
semoga sunnah makin berbunga2..

ben..
kenal cik pulau?
birthday dia pun hari nie gak.. 31julai

NadiRah berkata... [Reply to comment]

cik pulau lg sorg...

Iffah Afeefah berkata... [Reply to comment]

SLAMAT HARI JADI JUGAK

ADA 6 ORANG BESDAY SAMA PAPA BEN=p

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

hahaha...banyaknyaaa kannn orang lahir hari ni... :p

papa bennn!!! terima kasihhh!!! nama blog ni saya la yang buat sendiri... :p tapi nama pena blogger papa ben yang bagiiii... hehehehe... sunah sakura~

K O R I E berkata... [Reply to comment]

SELAMAT HARI LAHIR YEA ^^
KAK SUNAH TERUTAMANYA ^^

Ujang9897 berkata... [Reply to comment]

siapa sunah sakura..??

Eena Arrina berkata... [Reply to comment]

hepy besday jugak :D
ta sabar tggu besday eena. lambat agy.huhu. :P

Eena Arrina berkata... [Reply to comment]

hepy besday jugak :D
ta sabar tggu besday eena. lambat agy.huhu. :P

Luqeem™ berkata... [Reply to comment]

berkat tul klu hri jadi dekat2 ramadhan..:)

ewanrani berkata... [Reply to comment]

selamat hari jadi tuk kawanku2...semoga makin succes dalam hidup....hehe

ewanrani berkata... [Reply to comment]

selamat hari jadi tuk kawanku2...semoga makin succes dalam hidup....hehe

fiq. berkata... [Reply to comment]

hepy bufday dan selamat berpuasa, mkn kek cecepat

teha berkata... [Reply to comment]

happy birthday semua!

sy pn nk jd ank murid jgk blh x? :D

Lelord berkata... [Reply to comment]

happy birthday all

Sembang Kemas berkata... [Reply to comment]

tak tengok dah tahu cik sunah punya harijadi.haha

CiKaLi berkata... [Reply to comment]

@.@... gambo muke nk baham org haha..

thanks bro...

~sambil yakinkan diri muda lagi2..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI