Isnin, 15 Ogos 2011

Respek ar blogger neh !!

Haish.. tak sempat aku nak tarik nafas.. tau tau dia dah jawab !! Terkejut ... perghhh .. dasat dasat ... Hiskhh...tak tau nak kata apa laaa ..

Korang nak tu ke apa ceritanya ?? Haa...Kesnya di sini tadi di saat ramai dok menjerit , mereka ni sibuk mencari jawapannya .. huhu ... dan aku ternanti sapakah yang paling pantas dan tepat ..

Akhirnya ... pemenangnya aku dapat jugak .. huhuuh.. tak perlu tunggu lama .. Apakah soalan aku mudah sangat ? Pasni nak bagi lagi susah laa.. kan ?

OK... Nak tau sapa yang menang ? Klik > SINI .. Hadiahnya ? Entri ini , dua jam ( sehingga jam 1 lebih pagi ) aku biarkan ... Huhu..Tahniah semua ...

8 komen :

Ary berkata... [Reply to comment]

kalahlah...huhu...x pe...contest mengeratkan ukhwahkan...:)

Cik Sara berkata... [Reply to comment]

Hehehe..betul ke jawapan tu??
('o,')

Thanks Enche Ben..

aimie amalina berkata... [Reply to comment]

waaa
jiran depan bilik saye nih kat U..
hihihihi..taniah sara chan!

Ain Zulaikha berkata... [Reply to comment]

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

FYA PELANG! berkata... [Reply to comment]

hukhuk. nk jgk di promote kat sini. bertuahnya dia :)

Aku berkata... [Reply to comment]

ceh seronok betulkan jadi pemenang segment abg ben ni. promote 2 jam tu..


abg ben thanks sbb sudi follow saya. kALAulah semua blogger mcm abg Ben...

nashfahrenheit berkata... [Reply to comment]

makin lame makin rajin abg ben buat contest ni. dah jadi trademark rasenye. segmen jarang2 sudah..

iMBobo berkata... [Reply to comment]

bertuah dia :)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI