Respek ar blogger neh !!

Haish.. tak sempat aku nak tarik nafas.. tau tau dia dah jawab !! Terkejut ... perghhh .. dasat dasat ... Hiskhh...tak tau nak kata apa laaa ..

Korang nak tu ke apa ceritanya ?? Haa...Kesnya di sini tadi di saat ramai dok menjerit , mereka ni sibuk mencari jawapannya .. huhu ... dan aku ternanti sapakah yang paling pantas dan tepat ..

Akhirnya ... pemenangnya aku dapat jugak .. huhuuh.. tak perlu tunggu lama .. Apakah soalan aku mudah sangat ? Pasni nak bagi lagi susah laa.. kan ?

OK... Nak tau sapa yang menang ? Klik > SINI .. Hadiahnya ? Entri ini , dua jam ( sehingga jam 1 lebih pagi ) aku biarkan ... Huhu..Tahniah semua ...

8 ulasan:

  1. kalahlah...huhu...x pe...contest mengeratkan ukhwahkan...:)

    BalasPadam
  2. Hehehe..betul ke jawapan tu??
    ('o,')

    Thanks Enche Ben..

    BalasPadam
  3. waaa
    jiran depan bilik saye nih kat U..
    hihihihi..taniah sara chan!

    BalasPadam
  4. hukhuk. nk jgk di promote kat sini. bertuahnya dia :)

    BalasPadam
  5. ceh seronok betulkan jadi pemenang segment abg ben ni. promote 2 jam tu..


    abg ben thanks sbb sudi follow saya. kALAulah semua blogger mcm abg Ben...

    BalasPadam
  6. makin lame makin rajin abg ben buat contest ni. dah jadi trademark rasenye. segmen jarang2 sudah..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.