Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 14 Ogos 2011

Contest : Teka Dan Menang Ramadhan 3

Yeargh.. sekali lagi contest malam ni ... Pemenang akan dipromosi blognya selama 2 jam ... Berminat ? Senang sangat ... huhu..

IMAG0440

Soalan : Berdasarkan keratan muka surat diatas , cuba teka dari buku manakah ianya diambil ? Rujuk gambar di bawah ni ..

IMAG0441

Amacam ? Senang je kan ? Hanya dibenarkan menjawab sekali saja yer .. hehehe.. Cara nak jawab , mudah jer .. Buat satu entri sbg tanda penghantaran borang .. Cam biasa la kan .. Kalau takat jawab kosong gitu , ramai la main teka jer kan ? Heh..

Ok.. jom hantar jawapan .. Sediakan entri ..

  1. Letak header benashaari.com
  2. Tajuk : Ben ajak teka lagi dan linkkan ke entri ini ..
  3. Dah dapat buku mana ? OK .. Tinggalkan jawapan dan url entri korang di ruangan komen entri ini..

Pemenang dikira paling pantas dan paling tepat .. Bila dah ada pemenang , ruangan komen ini ditutup.. itu bermakna , tak perlu hantar dah ... Sekali lagi , seorang hanya boleh jawab sekali saja .. Ok . Selamat mencuba ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI