Gossip mengatakan NORA ELENA akan menikahi Insp Amir .. - BEN ASHAARI

Gossip mengatakan NORA ELENA akan menikahi Insp Amir ..

 

Benarkah ? Mereka mengatakan yer .. terutamanya aku ... haa.... tak caya ? Sila baca di SINI .. Baca dah ? Ok.. itu adalah versi aku ..

Haaa... tak cya ? Apa kata kita g tengok la versi rakan rakan blogger yang lain .. haaa.. macam macam cerita ada woooo.. aku tak tipu.. masing masing dengan imaginasi tersendiri punya nehh ...

Semalam aku saja wat segmen ringkas .. saja nak kasi kengkawan blogger keluarkan imaginasi masing masing dari dalam kepala mereka .. lalu terhasillah berpuluh cerita ringkas ... hehee.

Nak baca ke ? Mau ker ? Tamo ke ? Mau atau tamao , kena baca gak.. sbb ? mmg menarik gitu.. hehehehe .. jom jom ... meh klik kat SINI .. Tgk kat ruang komen eh ..

8 ulasan:

  1. awat ramai sokong enchik Ben ni. nak kasi Nora kawen ng Amir.. tamo2.. :P

    BalasPadam
  2. dan akhirnye Seth Tan kawin ngan saye heheheheh

    BalasPadam
  3. tak pernah tengok lagi citer nih, kalau ada ulangan kan best!!!

    BalasPadam
  4. alamak...ben saya tak tgk lah....
    saya suka tgk 'anak mami mek ani'...hehehe

    BalasPadam
  5. versi sy sama cam abang ben. yeahhh

    BalasPadam
  6. x sabar nak tengok sambungan cerita ni petang karang, betul ke elena cerita dia kena rogol kepada ins amir.. huhu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.