Entri Pilihan Malam ini ...

by - Sabtu, Mac 05, 2011

 

Kata orang, bila kita ikhlas dalam melaksanakan sesuatu, tentu ada ganjaran yang menanti.Begitu juga dengan aku.Aku ikhlas mengekang rindu dan kegilaanku berblogging kerana aku wajib memeriksa kertas ujian anak-anak muridku yang 5 kelas tu.Hasilnya, hari ini aku berjaya memeriksa kelima-lima kertas kelas tersebut.Oleh kerana rinduku pada blogging umpama gunung berapi yang akan meletup, selepas saja asar, aku segera mengadap Cik Lenovo unguku.

   Ku sangkakan hujan hingga ke petang ( maklumlah sehari aku tak update blog.Mungkin ramai pembaca yang dah lari).Rupa-rupa mentari masih menyinari( Jangan marah ek cikgu BM sebab aku ubah suai kata-kata di atas) Tak ku sangka Cik Nuffy masih sudi menambah BE ku yang kelima.Walaupun 3 dah pun menjadi metered earning, sekurang-kurangnya ada 2 lagi yang masih bernyawa.Terima kasih banyak-banyak!

Selanjutnya > sini

You May Also Like

7 comments

  1. Yeahhh!!! Hehehe. Kan betul... Jgn merajuk tau... Scarlett's Petals gak menjadi pilihan Abg Ben... Hehehe

    BalasPadam
  2. betul, betul, perlu iklas dalam melakukan sesuatu...

    BalasPadam
  3. Tu bukan merajuk tapi ayat memujuk.Guna diplomasi macam pujuk anak murid yang tak sudi dengar apa cikgu nak ajar. =) Sebenarnya suka-suka je tapi tkasih banyak jugalah pada En.Ben.En.Ben tak review pun saya datang juga ke sini tiap2 hari.

    BalasPadam
  4. @Scarlett O'Hara Good idea.. Hehehe. Apa2 pun hidup ini biarlah happy selalu.. saya gurau jer ngan cikgu.. :) Happy dapat kenal cikgu...

    BalasPadam
  5. kesian cikgu2 sekarang semakin tidak dihormati..saya respek dgn cikgu2 yg mengajar anak murid dgn ikhlas bukan semata2 kerana gaji

    BalasPadam