Selasa, 22 Mac 2011

Nape laki kejam sangat??

 

Psst.. ini entri pilihan ...

wah..pagi-pagi dah kuakan statement panas ek?pasal kejam merejam ni..heheehe..saje nak share je ngan korang satu cite.bukan pasal aku tapi pasal kawan aku punye kawan punye kawan punye kakak!lalalalala...cite nye pasal laki dia curang dengan dia.ha...camne kantoi?? pasal bini satu ari tue terbuka ati nak meng'stalk' hp laki dia. ye la...dia pon nak tau gak nape laki dia asyik susah ati dok ke hulu ke hilir cam mati bini je..padahal bini elok je dok depan mata!haih~ =.=' bile dia bukak-bukak je mesej hp laki dia pe lagi..terkezut beyuk la pasal ade mesej-mesej sayang menyayang dengan pompuan lain!siap ber FB-FB lagi!mana terbakar ati member ..

sambungan > SINI

12 komen :

mynameismy berkata... [Reply to comment]

pergh!!
menyirap!!

Cik Lyana ヅ berkata... [Reply to comment]

gilerr arh! tu lah yg org panggil tak tau bersyukur.. haishhhh ! nauzubillah laa.. harap abg Ben tak macamtu. huhu :)

Sekamar Rindu berkata... [Reply to comment]

salam...abg ben,

berani buat berani tanggunng...

telajak perahu boleh undur...terlajak curang..pejabat kadi la jwb nya.

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata... [Reply to comment]

ganah..ganah..
uihhhh minta simpang jgn terjadi..syuhh syuhhh..

noraauliyya berkata... [Reply to comment]

tetapi bkn sume llki cam tu an..

risa berkata... [Reply to comment]

grrrrrrrrr...ada yg nak kena mandulkan neh...SIAPPP

Hazrina Erin berkata... [Reply to comment]

tengok~sukahati je laki nak curang pdhal bini ade depan mata T_T

yanty berkata... [Reply to comment]

da baca...
hah kn...da ckp td....mmg kaum lelaki ni....senang jak nk curang...pas2 siap smpaikn tgn g ngn c bini..aaiihhh pa nak jd...ye laa biarpun bukn semua lelaki mcm ni...tapi,da mcm kerap sgt da cerita2 mcm ni kuar jd halwa telinga dn mata..aduhai....dunia2....

topimagine berkata... [Reply to comment]

haha... ada orang cakap kalo xcurang, xlaki la namanye :)

NAMA EN. BEN DIMENTION IN MY BLOG :
SATU HARI BAPER ENTRY?

qucachahir berkata... [Reply to comment]

saya bersyukur laki saya tak kejam..hehe

Orkid Edyliyne @ OrkEd berkata... [Reply to comment]

entahlah... no komen...
(n_n)

nalhuda berkata... [Reply to comment]

moralnya, selalu ler check hp laki masing2 yer!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI