Nape laki kejam sangat??

 

Psst.. ini entri pilihan ...

wah..pagi-pagi dah kuakan statement panas ek?pasal kejam merejam ni..heheehe..saje nak share je ngan korang satu cite.bukan pasal aku tapi pasal kawan aku punye kawan punye kawan punye kakak!lalalalala...cite nye pasal laki dia curang dengan dia.ha...camne kantoi?? pasal bini satu ari tue terbuka ati nak meng'stalk' hp laki dia. ye la...dia pon nak tau gak nape laki dia asyik susah ati dok ke hulu ke hilir cam mati bini je..padahal bini elok je dok depan mata!haih~ =.=' bile dia bukak-bukak je mesej hp laki dia pe lagi..terkezut beyuk la pasal ade mesej-mesej sayang menyayang dengan pompuan lain!siap ber FB-FB lagi!mana terbakar ati member ..

sambungan > SINI

12 ulasan:

  1. gilerr arh! tu lah yg org panggil tak tau bersyukur.. haishhhh ! nauzubillah laa.. harap abg Ben tak macamtu. huhu :)

    BalasPadam
  2. salam...abg ben,

    berani buat berani tanggunng...

    telajak perahu boleh undur...terlajak curang..pejabat kadi la jwb nya.

    BalasPadam
  3. ganah..ganah..
    uihhhh minta simpang jgn terjadi..syuhh syuhhh..

    BalasPadam
  4. tetapi bkn sume llki cam tu an..

    BalasPadam
  5. grrrrrrrrr...ada yg nak kena mandulkan neh...SIAPPP

    BalasPadam
  6. tengok~sukahati je laki nak curang pdhal bini ade depan mata T_T

    BalasPadam
  7. da baca...
    hah kn...da ckp td....mmg kaum lelaki ni....senang jak nk curang...pas2 siap smpaikn tgn g ngn c bini..aaiihhh pa nak jd...ye laa biarpun bukn semua lelaki mcm ni...tapi,da mcm kerap sgt da cerita2 mcm ni kuar jd halwa telinga dn mata..aduhai....dunia2....

    BalasPadam
  8. haha... ada orang cakap kalo xcurang, xlaki la namanye :)

    NAMA EN. BEN DIMENTION IN MY BLOG :
    SATU HARI BAPER ENTRY?

    BalasPadam
  9. saya bersyukur laki saya tak kejam..hehe

    BalasPadam
  10. moralnya, selalu ler check hp laki masing2 yer!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009