Kes LELAKI Luar biasa ??

 

Tau kenapa ? Aku saja je buat begitu supaya perempuan perempuan yang masih muda dan asyik dalam percintaan terbukak mata sedikit ..

Kala ini mereka tak nampak apa apa .. segalanya indah belaka .. LELAKI adalah segalanya bagi mereka .. sanggup lakukan apa saja .. kan ?

Tapi tengok la apa jadi bila dah kawin ? Walaupun bukan semua , tapi hakikat ini ada dalam dunia rumahtangga tak kira apa jua bangsa di serata dunia ..

Aku saja kata dalam entri dalam entri INI , kalau LELAKI curang , itu adalah  KES LUAR BIASA sbb mana ada lelaki nak mengaku dia curang dan kalau perempuan yang curang , pastinya lelaki akan berusaha menangkapnya dengan sendiri .. maka itu kes biasa .. alasan untuk lelaki berpisah .. 

Banyak mintak pendapat aku dan bila aku bagitau , "eh , tak mungkin dia curang " ... akhirnya , " ya la, dia curang " ... Tak ke tu kes luar biasa ?  ... Kalau kes biasa " lama dah i tau dia curang " ..

Apa mau buat ???  Akhir zaman.. perempuan makin ramai ... lelaki berkualiti makin kurang .. jadi dari terbiar begitu saja , lelaki berkualiti ni penuhkan je kuota yang ada .. hahahaha.. aku guwau je laaaaa.. hhahaha ..

Korang ni.. asik nak serang aku jer... jom layan kopi tongkat ali dulu ! hahaha..

22 ulasan:

  1. amboiiii abg ben asik ckp pasal lelaki je arini..back up besar nmpak..ngeee =p

    BalasPadam
  2. saye tengah minum tongkat ali... huhuhu~ nak gak jadi gagah perkasa ^^

    BalasPadam
  3. lelaki memang tak ramai sekarang..
    tapi jangan jadikan itu sebagai alasan untuk curang..dan kelihatan luar biasa..hehe..
    saya minum kacip fatimah jew.. ;)

    BalasPadam
  4. hah....sp sruh abg ben bg topik 'hot'...hah,kn da kena serang....
    ngeee....abg ben jan wisau ahh...kmi yg bujang2an ni akn sntiasa bukak mata....adeh,ayat lelaki berkualiti nk ckupkn kuota 2mcm len mcm jak abg ben oi...hahahhahaa.....

    BalasPadam
  5. mmg ramai perempuan yg xpuas ati kt entry2 kan..
    da bukak mate besar2 dah ni.. haha

    BalasPadam
  6. kalau nak berpisah macam2 alasan digunakan sampai sanggup cari bahan biar nampak yang perempuan tu curang... hakikatnya sang lelaki dah jemu dengan perempuan tu.. sebab tu ada perempuan yang beralih kasih pada yang dh berpunya... pening2..

    BalasPadam
  7. Haha.. Kan tak pasal2 kena serang tadi..

    BalasPadam
  8. siapa nak aku..

    aku ada lagi 2 kosong...lalalala

    t.ali best

    BalasPadam
  9. hahaha...tulah wat lagi entri macam tu..kan dah banyak kaum hawa duk bantai..hahahaha..sebaek ajak minum tongkat ali...sejuk sikit hati ni..hahaha...gurau aje...

    BalasPadam
  10. memang laki kalau buat salah habis-habisan dia xnak ngaku. nyampah hehe

    BalasPadam
  11. nasib baik kuar entry ni...kalau tak mau ratus ribu komen serang kuar jap lg...tu kat entry sana pun x abis lg tu..

    BalasPadam
  12. hahahahahahaha tkt ben kena serang..terus layan tongkat ali..
    hebat penangan cik kiah cik salmah smua ye ;P

    BalasPadam
  13. abg ben mempertahankan lelaki.yeah!! ;D

    BalasPadam
  14. hamboiihh..jadi yg byk bini tu laki berkualiti larr?? hahah

    BalasPadam
  15. hahahaa... nasib baek ade ayat "guwau" tu.. klu x rasenye abg ben balik nie ade yg kene hempuk kang.. hikhikhikhikhik.. *ups! over confdnt* sory.. huhu..

    BalasPadam
  16. salam, kopi cap 'kopi janda' pun sedap.

    BalasPadam
  17. jaga2 en.ben...jgn salah minum kopi kacip plak kang...ekekeke

    BalasPadam
  18. as salam..

    haha~
    ujang~
    sempat lagi cari lagi dua bakal madu untuk yana

    ekeke~
    suka entri ni~

    BalasPadam
  19. laki berkualiti makin sikit.
    janda baek makin ramai.. cam na tuh??

    BalasPadam
  20. sifat manusia yang biasa...
    tak heran pun dah...
    hehe...
    (n_n)

    BalasPadam
  21. tak semua lelaki tak berkualiti abg ben..ade lagi yang baik2 diluar sana..haha.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009