Selasa, 22 Mac 2011

Kes LELAKI Luar biasa ??

 

Tau kenapa ? Aku saja je buat begitu supaya perempuan perempuan yang masih muda dan asyik dalam percintaan terbukak mata sedikit ..

Kala ini mereka tak nampak apa apa .. segalanya indah belaka .. LELAKI adalah segalanya bagi mereka .. sanggup lakukan apa saja .. kan ?

Tapi tengok la apa jadi bila dah kawin ? Walaupun bukan semua , tapi hakikat ini ada dalam dunia rumahtangga tak kira apa jua bangsa di serata dunia ..

Aku saja kata dalam entri dalam entri INI , kalau LELAKI curang , itu adalah  KES LUAR BIASA sbb mana ada lelaki nak mengaku dia curang dan kalau perempuan yang curang , pastinya lelaki akan berusaha menangkapnya dengan sendiri .. maka itu kes biasa .. alasan untuk lelaki berpisah .. 

Banyak mintak pendapat aku dan bila aku bagitau , "eh , tak mungkin dia curang " ... akhirnya , " ya la, dia curang " ... Tak ke tu kes luar biasa ?  ... Kalau kes biasa " lama dah i tau dia curang " ..

Apa mau buat ???  Akhir zaman.. perempuan makin ramai ... lelaki berkualiti makin kurang .. jadi dari terbiar begitu saja , lelaki berkualiti ni penuhkan je kuota yang ada .. hahahaha.. aku guwau je laaaaa.. hhahaha ..

Korang ni.. asik nak serang aku jer... jom layan kopi tongkat ali dulu ! hahaha..

22 komen :

Mizz Ninie berkata... [Reply to comment]

amboiiii abg ben asik ckp pasal lelaki je arini..back up besar nmpak..ngeee =p

y u y u Z u l a i k h a berkata... [Reply to comment]

saye tengah minum tongkat ali... huhuhu~ nak gak jadi gagah perkasa ^^

qucachahir berkata... [Reply to comment]

lelaki memang tak ramai sekarang..
tapi jangan jadikan itu sebagai alasan untuk curang..dan kelihatan luar biasa..hehe..
saya minum kacip fatimah jew.. ;)

yanty berkata... [Reply to comment]

hah....sp sruh abg ben bg topik 'hot'...hah,kn da kena serang....
ngeee....abg ben jan wisau ahh...kmi yg bujang2an ni akn sntiasa bukak mata....adeh,ayat lelaki berkualiti nk ckupkn kuota 2mcm len mcm jak abg ben oi...hahahhahaa.....

Nabila Shamsudin berkata... [Reply to comment]

mmg ramai perempuan yg xpuas ati kt entry2 kan..
da bukak mate besar2 dah ni.. haha

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

kalau nak berpisah macam2 alasan digunakan sampai sanggup cari bahan biar nampak yang perempuan tu curang... hakikatnya sang lelaki dah jemu dengan perempuan tu.. sebab tu ada perempuan yang beralih kasih pada yang dh berpunya... pening2..

нαηιмQαtяυηηα∂α berkata... [Reply to comment]

Haha.. Kan tak pasal2 kena serang tadi..

Ujang9897 berkata... [Reply to comment]

siapa nak aku..

aku ada lagi 2 kosong...lalalala

t.ali best

c-tea berkata... [Reply to comment]

hahaha...tulah wat lagi entri macam tu..kan dah banyak kaum hawa duk bantai..hahahaha..sebaek ajak minum tongkat ali...sejuk sikit hati ni..hahaha...gurau aje...

Mek Norfa berkata... [Reply to comment]

memang laki kalau buat salah habis-habisan dia xnak ngaku. nyampah hehe

Rozita berkata... [Reply to comment]

nasib baik kuar entry ni...kalau tak mau ratus ribu komen serang kuar jap lg...tu kat entry sana pun x abis lg tu..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata... [Reply to comment]

hahahahahahaha tkt ben kena serang..terus layan tongkat ali..
hebat penangan cik kiah cik salmah smua ye ;P

syairahmohdanuar berkata... [Reply to comment]

abg ben mempertahankan lelaki.yeah!! ;D

Izyan Nasuha Masri berkata... [Reply to comment]

tongkat ali :D

cik chinta berkata... [Reply to comment]

hamboiihh..jadi yg byk bini tu laki berkualiti larr?? hahah

Eyqasara berkata... [Reply to comment]

hahahaa... nasib baek ade ayat "guwau" tu.. klu x rasenye abg ben balik nie ade yg kene hempuk kang.. hikhikhikhikhik.. *ups! over confdnt* sory.. huhu..

Abhamz berkata... [Reply to comment]

salam, kopi cap 'kopi janda' pun sedap.

risa berkata... [Reply to comment]

jaga2 en.ben...jgn salah minum kopi kacip plak kang...ekekeke

... berkata... [Reply to comment]

as salam..

haha~
ujang~
sempat lagi cari lagi dua bakal madu untuk yana

ekeke~
suka entri ni~

Hanieqha berkata... [Reply to comment]

laki berkualiti makin sikit.
janda baek makin ramai.. cam na tuh??

Orkid Edyliyne @ OrkEd berkata... [Reply to comment]

sifat manusia yang biasa...
tak heran pun dah...
hehe...
(n_n)

afiqazizan berkata... [Reply to comment]

tak semua lelaki tak berkualiti abg ben..ade lagi yang baik2 diluar sana..haha.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI