Akan ku miliki hatimu itu .. (2:20)

Bab 1 : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15][16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29][30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43][44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] ..

Bab 2 :  [2:1] [2:2] [2:3] [2:4] [2:5] [2:6] [2:7] [2:8] [2:9] [2:10] [2:11] [2:12] [2:13] [2:14] [2:15] [2:16] [2:17] [2:18] [2:19]  ..

 

Telefon bimbit dicapai lalu ditekan kekunci untuk ke ruangan menu utama.

 

New Message

Kau nak datang ke ? Ok gak. Sepupu aku yang tabligh tu ada kat rumah nenek aku ni . Lama kita tak layan khutbah dari dia. Cepat la datang.

 

Send

.............................................

5 minit kemudian ..

 

Aku ketawa besar. Aku tahu si Wan ni pantang jumpa sepupu aku tu.. Maklumlah , si Wan ni kan berjiwa budak bandar . Tahu je la camana kan ? Antara mereka yang spesis liat bab agama ni.

 

Eh , ayah aku nak pakai kereta pulak. Tak jadi datang la. Nanti kita jumpa je kat KL .. Daaaa..

Pesanan ringkas dari Wan Kembong. Sah taknak kena leter la tu ! Hiskh .. Bila la nak insaf .. Puas dah berleter tapi kata tunggu ikhlas.. Gamaknya bila dah digali kubur baru nak ikhlas kot ?

 

" Hahaha.. Yearghhhh... Baru gertak skit , cuak dah ! Adoii. Aparaa.. Jadi , plan esok boleh diteruskan la eh.. Tapi , aku tak ajak lagi si Sabrina tu.. Adoi. Aku ni dah kira syok sendiri ! Haiskhhh.. "

 

" Er... sms kat Sabrina sat .. "

 

New Message

Salam .. Sabrina , esok free tak ? Teman abang pergi perpustakaan kat bandar ,boleh ? Kita pergi sekali dengan Lisa.

Send

...............................

 

Tidak lama kemudian , telefon bimbit aku menari nari ..

 

"Alamak ...  "

 

-SAMBUNG-

5 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009