Jumaat, 30 September 2011

Akan ku miliki hatimu itu .. (2:17)


" Adawiyah ?  Kawan abang kat kolej .. "


" Serius ? Hurm.. Dulu pernah serius jap tapi tak sesuai. Pipit mana boleh terbang sama enggang .. "


" Aah.. Mak dia .. Takat abang anak pemandu teksi ni , mana sesuai nak kawin anak Datuk cam dia tu.. Abang sedar diri .. Tak pe la , dah mmg nasib abang gitu.. Susah nak lekat jodoh.. "


" Sabrina ? Nape ngan dia ? "


" Suka kat abang ? Iskh , Lisa .. toksah memain boleh ? Orang cam dia tu , bergaduh lelaki nak tau ! Lagi pon abang ni mana sesuai dengan dia ... "



" Hurm.. tengok la nanti..  Esok jer abang sms dia.  "



Malas nak layan borak dengan Lisa. Ada jer nak kenakan aku. Iskh...


Aku capai laptop aku . Macam biasa, ruangan komen menjadi keutamaan aku . Menunggu komen. Tapi tiada . Mengeluh panjang aku.  


" Takkan rindu kat anonymous kot ? ". 


Aku refresh buat kali terakhir sebelum aku update blog.


Takde juga. Kecewa. Teringatkan Sabrina , sedikit sebanyak kecewa aku itu terubat sedikit . Dan sms dari Adawiyah membuatkan aku perlu memujuk Sabrina nanti ! Apakah ayat yang perlu aku bagi ? 


Oh lelaki.. Ayat adalah kekuasaan dikau !

4 komen :

mas saari berkata... [Reply to comment]

pujuk Sab cepat... nanti melepas kang baru tau!! hehehehee

cik Beskod berkata... [Reply to comment]

adakah sabrina tu anonymous hihihi...

GreenAppleKu.com berkata... [Reply to comment]

Sambung cepat ben. hihi..

gerobok antik berkata... [Reply to comment]

tak boleh nak ngkut Ben ayat ko. Tua benar den... Wbp betul kata greenappleku sambunglah cepat, teringat den maso mudo2 hehehe...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI