Jumaat, 24 Disember 2010

200 BLOG MENCARI HARTA KARUN : Soalan 4

 

 

image 

soalan : Blog ni ada buat satu bisnis ... Apakah bisnis yang dibuat olehnya ? Berikan url blog ini .. Senang je kan ?

Soalan 5 akan menyusul jam selepas jam 8 malam ini ... Tungguuuuu ...

 

IKLAN

imageMinat buat kek ? Atau nak menempah kek ? Lanjut > sini

18 komen :

syira aka sepatu hijau berkata... [Reply to comment]

salam

terima kasih abg ben sebab bagi syira peluang pergi makan ikan keli...

sob sob..

jumpa malam nie :)

NadiRah berkata... [Reply to comment]

hahaha..
yang ni dah jumpe tadi..hehhe

farahizzaty berkata... [Reply to comment]

pukul 8 kang farah dtg blek :)

Diya Edhayaa berkata... [Reply to comment]

adei...
kalah xplorace ni... :)

hasrul hassan berkata... [Reply to comment]

Salam .. wow ikan keli .. anak saya cukup suka tu. :) Aha .. dah ramai ke dapat jawapan nih?

http://hasrulhassan.blogspot.com

Cik Kira berkata... [Reply to comment]

ada trjmpa tadi waktu bw..hihi :)

Kyra berkata... [Reply to comment]

soalan ke 3 pun belom jawab lagi ,
aduhai juling mata kyra hahah

Farah Hanim berkata... [Reply to comment]

soalan no. 3 pun blum jumpa jwpn..
dah give up.. T___T

Ujang9897 berkata... [Reply to comment]

balik KG malam nie..deeemmmm tak dpt join

Burasa Hangus berkata... [Reply to comment]

yes..jumpe..,,tp soklan 2 x jumpe lg..any clue..??

Azza Firza berkata... [Reply to comment]

aah, soklan ketiga pun masih mencari, nie kan pulak masuk ikan keli bisnis bagai, haihh, kena buat yang terbaik nie ((: usaha!

shahjiehan berkata... [Reply to comment]

mana soalan 2?

sekamar rindu berkata... [Reply to comment]

salam..

jawapan no 4 saya lum dapat2 lagi ni abg ben..

ishh

fifymeow berkata... [Reply to comment]

smpat gakk smpai kpg b4 soalan no 5.. dh dapat dhhh no 4:)

fifymeow berkata... [Reply to comment]

bang ben.......
dh pkl 9 nie.. :(

nazirulhazwan~ berkata... [Reply to comment]

soklan no 5 kuar bile bro??

K.I.S.S berkata... [Reply to comment]

jam 10 dah...huhu

matkeli berkata... [Reply to comment]

Mekasih. Ben, tlg promote blog saya secara x lansung

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI