200 BLOG MENCARI HARTA KARUN : Soalan 4

 

 

image 

soalan : Blog ni ada buat satu bisnis ... Apakah bisnis yang dibuat olehnya ? Berikan url blog ini .. Senang je kan ?

Soalan 5 akan menyusul jam selepas jam 8 malam ini ... Tungguuuuu ...

 

IKLAN

imageMinat buat kek ? Atau nak menempah kek ? Lanjut > sini

18 ulasan:

  1. salam

    terima kasih abg ben sebab bagi syira peluang pergi makan ikan keli...

    sob sob..

    jumpa malam nie :)

    BalasPadam
  2. hahaha..
    yang ni dah jumpe tadi..hehhe

    BalasPadam
  3. Salam .. wow ikan keli .. anak saya cukup suka tu. :) Aha .. dah ramai ke dapat jawapan nih?

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    BalasPadam
  4. ada trjmpa tadi waktu bw..hihi :)

    BalasPadam
  5. soalan ke 3 pun belom jawab lagi ,
    aduhai juling mata kyra hahah

    BalasPadam
  6. soalan no. 3 pun blum jumpa jwpn..
    dah give up.. T___T

    BalasPadam
  7. balik KG malam nie..deeemmmm tak dpt join

    BalasPadam
  8. yes..jumpe..,,tp soklan 2 x jumpe lg..any clue..??

    BalasPadam
  9. aah, soklan ketiga pun masih mencari, nie kan pulak masuk ikan keli bisnis bagai, haihh, kena buat yang terbaik nie ((: usaha!

    BalasPadam
  10. salam..

    jawapan no 4 saya lum dapat2 lagi ni abg ben..

    ishh

    BalasPadam
  11. smpat gakk smpai kpg b4 soalan no 5.. dh dapat dhhh no 4:)

    BalasPadam
  12. bang ben.......
    dh pkl 9 nie.. :(

    BalasPadam
  13. Mekasih. Ben, tlg promote blog saya secara x lansung

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI