400 dah .. boleh rehat ..

by - Disember 26, 2010

 

Hehehe.. legaaaa.... aku ingatkan tak tercapai dek akal ku untuk mengupdate 500 BLOG !! hahahah.. Kerja giler yang dah hampir jadi kenyataan ... Pasni kerja aku akan diambil alih oleh 'mereka' lak... hahahha... Balas dendam !! hahahaha..

Skang .. bolehlah aku merehatkan mata aku .. dari tadi berair bijik mata ni tengok skrin ni .. hehehe.. tak pe tak pe... janji gembira.. kan kan ..

Aku terbayangkan la.. kalau kena cari cebisan header .. Pergh.. 500 blog tuuuu.. sambil blogwalking , jadi follower... haaa.. dah dapat 500 folllower tu.. hahaha.. guwau jeeee geng..

OK.. keje aku tamat kat sini .. esok lak sambung .. hehe..esok , insyaallah cukup dah 500 .. ke terlebih lebih lebih .. Apa pon ,jutaan terima kasih buat semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rakan rakan yang sanggup melapang masa untuk menyertai kerja giler aku ni.. hehe

Buat mereka yang nak tau nama mereka dah masuk ke belom , silakan ke sini ...

Selamat malam dan Salam .... esok nak sambung balik rutin kehidupan.. pagi pagi...senaman... hehehe.. solat tu dah pasti..wajib.. hehe..

You May Also Like

16 comments

  1. selamat berehat abg ben.. jga kesiahan jugak tuh.. jgn kasi naik lagi smapi 150. huhuuh..


    gud luck to all

    BalasPadam
  2. adakah saye termasok dalam 500 tu???

    BalasPadam
  3. adakah saye termasok dalam 500 tu???

    BalasPadam
  4. No 216 !!! Tq lah En.Ben.Scarlett O'Hara in the house.Lepas ni baru boleh tidur lena.

    BalasPadam
  5. ala..xde pun nama saya.waa~~

    http://radinsitiaisyah.blogspot.com/2010/12/500-blog.html

    BalasPadam
  6. mood tgh happy malaysia menang...hehe

    BalasPadam
  7. yay!!!
    tersenarai...303...nice number..I LIKE...

    tq en.ben..:)

    BalasPadam
  8. bagusnya abg ben.. senaman x d lupakan.. tp yg wajib tu tetap wajib.. Alhmdulillah..

    BalasPadam
  9. yeayyy..dan anto link..semoga tersenarai..hihihi..

    Jom skodeng :Notre Belle Histoire

    BalasPadam
  10. encik ben...sy punya ada dua num 401 n 404...sekian... :)

    BalasPadam
  11. memang macam goreng pisang panas.. baru je tadi aku tengok dah 484... confirm terlebih2 ni.. hahaha

    BalasPadam