Bonus | Bestnya tidur ..

by - Disember 29, 2010

 

Salam.. selamat pagi ..

Maaf pasal semalam ... terlena selepas bagi soalan bonus tu... sempat la check beberapa jawapan .. tadi dah check semua .. hehehe.. ada yang tak ikut prosedur.. gagal terus ! hehehe.. Tapi takde jawapan betul pon.. jawapan tepat ialah 49 blog .. Apa pon jutaan terima kasih kerana mencuba ..

Lepas pada tu , aku terus terlena ... lena tak ingat dunia .. Penat sangat rasanya .. dua hari berturut bersenam pagi dan malam.. maunya tak penat !  Apa pun aku tak ingat dah.. sedar sedar dah kul 1 lebih ... tidur je la ... dengan cuaca sejuk .. sedar sedar alarm di hp dah memekak ... heehe..

Skang ni dalam kereta .. sempat update satu ni je .. hehe.. kang kat opis nak cari pemenang untuk soalan semalam .. tu sambil sambil je.. nak buat keje lagi kan .. hehehe.. keutamaan tu ..

Untuk soalana 3 hari ni , aku rasa nak buat perubahan sedikit .. hehehe.. hadiah pulak , tak sure lagi .. nak contact penaja harian.. heheh.. kalau tak de , aku bagi soalan terkumpul jer .. ok ?

Ok... sambung nanti.. dah nak sampai ERL ..

You May Also Like

16 comments

  1. hehe..sempat lagi update..cayalah..

    ooh..kagum dengan smgt anda.. =)

    BalasPadam
  2. tido memang best..xde ape bleh lawan..hahahaha

    BalasPadam
  3. sempat lagi update.

    respek sama lu bro. (:

    BalasPadam
  4. Salam Ben..huk alaahh lajunya update...dalam tandas Ben bwk lappy gak ke..hahahahha...sabauuu je laaa

    BalasPadam
  5. tuka jgn tak tuka bro..nanti dorg bincang2 lagi...ops..hahahaa

    BalasPadam
  6. dalam keta bleh update blog..memang terbaik lah bro..come and visit my blog..drop ur comment anywhere..www.rehaljingga.blogspot.com

    BalasPadam
  7. sempat lagi tu...cayalah En. Ben...


    http://munirahizzan.blogspot.com/2010/12/lagenda-fairytales-washing-machine.html

    BalasPadam
  8. besh abg ben nih.....sempat lg nk hapdate kn..hikikhik...
    camon...da x sbr da nih....

    BalasPadam
  9. monink en ben..waa x sbr nk taw cpe meng..n pe soaln tuk hr ni..hehe

    BalasPadam
  10. Aha encek Ben, saya pun nak jawab jaw tu semalam tapi tertidur jugak..huhuhuu...

    Pssssssssssssssssssss
    Jawatan Kosong

    BalasPadam
  11. Kelaut aihh tekanya..hehe. Takpa..takpa.. Teka hat malam ni plak :)

    BalasPadam