Sori la yer ..

by - Disember 28, 2010

 

Maaf .. aku kebelakangan ini agak kurang nak membebelkan diri .. saja nak rehatkan diri dari memikirkan soal soal dunia .. Maka dengan cara membuat segmen mencari harta karun ini , aku serahkan segala masalah dunia ini pada blogger lain untuk tolong selesaikan.. hehehe.. guwau jer ..

Bukan apa .. doktor suruh aku banyak berehat .. kang urat kat otak aku meletop.. sapa susah ? aku gak susah .. kan kan ? Haaa.. tak pasal pasal koma aku sorang sorang.. huhu ...

Korang pon aku nasihatkan .. jgn la tensen tensen selalu .. zaman ni dah la makanan tak berkhasiat.. penuh racun .. pastu dengan masalah masalah mengarut.. dok pk bf curang la.. gf main kayu golf la... soal duit la... macam macam..tapi kesihatan ? Terbengkalai !

Baiknya .. penuhkan diri tu dengan amalan.. berhibur berhibur gak kan .. tapi jgn lupa kat kubur tu.. ada balasan .. belum lagi kat akhirat.. kan kan ? Sama sama kita ingat mengingati.. Selamat beramal.. selamat malam dan wasalam ...

You May Also Like

7 comments

  1. btol bro... blog2 gak.. smayang jgn lupe... huhu..


    bro pown jage diri, hiasi peribadi... hehe

    BalasPadam
  2. betoi tu..akhirat jangan dilupa..:)

    BalasPadam
  3. "bla...bla..bla...tapi kesihatan ? Terbengkalai!"

    hak hak hak...jarang dah dengar perkataan terbengkalai ni masuk dalam ayat..biasa guna untuk bangunan je.. hak hak hak..

    BalasPadam
  4. encik ben tolong la.. nak tanya ni.. penganjur segmen tu ramai ke ?
    haaa.. kompiuss ni.. baru pul 11.30 malam tadi on9.. waaaa... tolonglah jawab. sebab dah pening pusing2 entri encik ben

    BalasPadam
  5. yup betul tu jgn terlalu mengingat DUNIA sedangkan AKHIRAT kamu lupakan.. ingat pada pepatah ni.. Pabila kamu mendongak ke langit, Rumput di bumi jangan dilupakan..

    So, sila lihat en3 saya ni mgenai sorang pelakon yg berani kan diri mnjadi mayat dan mndengar jeritan d setiap pnjuru kubur.. http://goldazone86.blogspot.com/2010/12/jumpa-munkar-nakir-pelakon-jadi-mayat.html

    BalasPadam