Terima kasih atas semangat ini ..

by - Disember 31, 2010

 

Antara kata kata terakhir sebelum 2011 menjengah dari rakan pembaca blog ...

" Hi there, dunia blog Malaysia dah terkena "kefemesan" en Ben Ashaari. OMG! Berjaya sungguh ye blog en. ni.. Hehe! Kalah artist! Sekarang ni blog en. Ben and GF KFCM la paling hangat. Tp blog en. ben lebih bermutu dan unggul sebab femes tanpa cerita cintan cintun dengan penjaga gol hangat! ahaha! Ok. Just that wonderful fact. Happy new year! "

Kata kata peransang begini , mmg menaikkan semangat untuk berblog .. Bukan pujian yang ditagih tetapi kata kata peransang .. hurm... Terima kasih pada yang sudi .. Yang kritik pon , jutaan terima kasih .. Secara tak langsung telah promote blog picisan ini ..

You May Also Like

20 comments

  1. yg keji mengeji tu kes jeles la tu BA.. abaikan je la.heheheeee

    BalasPadam
  2. aja aja fighting ben !! we always support u :D

    BalasPadam
  3. 20 je lagi.. adeh..tinggal 10 minit je lagi... http://shahjiehan.blogspot.com

    BalasPadam
  4. salam tahun baru jugak! :)
    blog mr ben memang best!!

    BalasPadam
  5. ececece.. hehe..
    selamat taun baru..
    terima kasih untuk abg ben dan all bloggers..

    http://since-8-july.blogspot.com/2010/12/entry-terakhir-2010-dimana-diriku-pahit.html

    BalasPadam
  6. buang yg keruh ambil yg jernih....blogger kita kawan2 tak mau lawan2

    BalasPadam
  7. selamat menyambut tahun baru kengkawan ... http://aenhidayah.blogspot.com/2010/12/pengalaman-mematangkan-kita.html

    BalasPadam
  8. blog en. ben mmg best..

    BalasPadam
  9. yg baek kami sokong 100%!

    teruskan berblog tanpa jemu...(cewah mcm ckp kat anak murid plak)

    segamat yer BEN? bakal adik ipar sy pon org segamat...

    Slmt thn baru 2011!

    ~tice su~

    BalasPadam
  10. btul2. blog abg ben tak perlu gossip or cerita cinta cintun pun ramai org nk baca. just be urself.
    ;)

    BalasPadam
  11. biarkan la abg ben.. yg keji mgeji tu depa smua jelez tu.. hahaha
    jom ramai2 gelak yg kejicacimaki tu.. mcm nama jepun pulak hahaha

    BalasPadam
  12. terbaekkkk.....ahhahahha

    BalasPadam