Malaysia selepas JUARA PIALA AFF SUZUKI

by - Disember 29, 2010

 

164050_189053047778573_100000216363541_781351_1862011_n

Harapnya tak la gini kan ... Maklumlah .. takut nanti ada yang rasa bangga tak abis .. haaa... bukan nak jatuhkan semangat tapi nak peringat .. jangan jadi cam abang abang dulu tu... hehe.. pakat abis kawin ngan artis , abis tak leh main bola dah .. haa.. camana tu ?

Teruskan dengan sikap merendah diri.. jalan jangan mendada ..  Sasaran kita bukanlah Asia Tenggara tapi dunia .. OKeh ? Coach.. teruskan sikap tegas anda tu.. jangan kasi muka .. Degil ? Kasi kuar ! Ramai lagi nak main tu !!  Semangat cintakan negara patut no 1 ! Bukan glamour yer ..

Malam ni cerita bola lak aku yer.. Adeh.. Dah 3 entri dah pasal bola.. cuti tak gak ? Hahahha ...

You May Also Like

27 comments

  1. betol2...nih br permulaan..teruskan untuk gapai kejayaan yang seterusnya..

    BalasPadam
  2. Untuk kali ke seratus lima puluh juta
    Saya gembira , Malaysia jadi Juara

    http://profhariz.com/2010/12/piala-aff-suzuki-2010-malaysia-juara/

    BalasPadam
  3. betul..jgn cepat rase puas hati..
    nie baru permulaan..
    be humble..tahniah
    malaysia boley T_T

    BalasPadam
  4. pakai rayban bagai tu sbb kes laser aritu la..ada lagi gambar yang lagi gempak pasal aksi rayban ni..pandai2 cari ok..pape pun sekalung tahniah buat skuad harimau malaya..

    BalasPadam
  5. malaysia terbaek!!
    pes time tgk bola bersemgt cmne. haha.

    BalasPadam
  6. haha..
    indonesia kantoi guna bomoh..

    http://luahan-hati-matika.blogspot.com/2010/12/kantoi-indonesia-mengunakan-bomoh.html

    BalasPadam
  7. oooo...abg ben nak cuti ek...hehhhe

    BalasPadam
  8. alo bro..wat la chat box..sng skit nak tgl jejak...

    BalasPadam
  9. Malaysia impikan squad bolasepak yg mantap. adakah ini squad yg dinantikan itu? Setakat ini, mmg membanggakan. Target jinakkan korea dan jepun plak.

    BalasPadam
  10. hahah.. terkejut tgk gmbr ni..
    tahniah malaysia.. ingt pesan abg ben tu.. jauh lagi perjalanan bola sepak kat malaysia ni.

    BalasPadam
  11. hepi gila malaysia juara!!!

    memang kita juara !!!

    MALAYSIA!!!!! BOLEH!!!!
    MALAYSIA!!!!! BOLEH!!!!
    MALAYSIA!!!!! BOLEH!!!!


    excited gila...sori en.ben terlalu excited....hehehe

    BalasPadam
  12. yeah menang... betoll2... penyokong pon jangan juz sokong mase menang.. time kalah dikutuk habis2 an... ish3x..

    BalasPadam
  13. jersi biru bawa tuah pada malaysia dher!!! huhu

    BalasPadam
  14. patutnye cuti ni incik ben sebab baru nampak semangat satu malaysia !!haha

    BalasPadam
  15. Salam .. malaysia cuti .. tadi dah umum oleh saya .. hehehee... yeaaaaa .. jom cuti sendiri2 .. lalalaa

    BalasPadam
  16. Tahniah buat team Malaysia. Anda semua memang terbaik.

    BalasPadam
  17. YEAHH..skong gila2..

    ade cmin mate??hehe

    BalasPadam
  18. hahaa.. ok la tu abg ben. smangat bola punya pasal habis 3 entry dah d isi dlm ruangan blog abg ben ni.. haaa.. leh jadi pgulas bola negara ni datuk hasbullah.. hahaha..

    BalasPadam
  19. congrats untuk harimau malaya . mostly entry blogger kat bloglist abang ben tepi ni semua pasal bola . semua dah demam bola :)

    BalasPadam
  20. Wahhh tahniah Malaysia...tahniah semua.Alhamdulillah.

    BalasPadam
  21. yeahhh!! menang jugak akhirnya! alhamdulillah..walaupun xbrape nak menang td 1-2 kat Bung Karno.. but still, Indo owes 2 goals to be the winner.. Harimau Malaya dah bt yg terbaik, they deserve this! sy yg buta sukan ni tibe2 terkinja2 tgk bola tadi..terpekik2 jugak lah. haha

    BalasPadam