BLOG 500 MENCARI HARTA KARUN : Soalan Terkumpul ( 2 )

by - Disember 28, 2010

 

Ooooooo.. main pakat pakat tukar jawapan ehhh ..tak pe tak pe.. pasni aku guna cara terkini dan termoden .. hehe..tak leh tukar jawapan.. kira kekal sampai mati.. hahahahha ..

OK... Untuk  soalan terkumpul no 2 ... sila simpan sehingga 5 yer.. simpan kat mana mana yang selamat .. jangan bagi mana mana makhluk curi tau ! Rugi wooo.. Hadiah terkumpul ni yang pastinya bukan INSPIRA yer .. Melancong ke Paris pon tak de kaitan yer .. tapi misteri .. penganjur akan umumkan bila tiba masanya .. yakni bila dia dah berbadan dua .. Hurm... pelik gak.. dia tu lelaki.. bilanya nak berbadan dua yer ???? AAhh.. tak kisahlah.. janji ada hadiah kan ?

Ok.. soalannya bertaip begini ..

" BERIKAN 10 JENIS PRODUK YANG DIJUAL DI BLOG PENAJA RASMI SEGMEN 500 BLOG MENCARI HARTA KARUN "

Ahakss.. tu jeeee .. skit skit cukup la yer ... kang banyak , aku lak pengsan nak check.. hehehe ...

Soalan terkumpul ni berbeza dengan soalan harian .. takde kaitan dan takde kena mengena.. adik beradik pon bukan.. takde bau bau bacang okeh ! Simpan dulu ..

-SEKIAN-

You May Also Like

27 comments

  1. Encik Ben...td kira blk..mula2 kira tu sbb biji mata dah juling carik nama blog utk soklan 2(a)..tu psl terseliuh sket :P
    jawapan soklan terkumpul ni simpan sendri2 la ek? baiklah...akan buat insyaAllah

    BalasPadam
  2. AMpun abng ben.. bukan niat d hati kita orang nk pakat tukaq jawapan.. tp soklan tu yg mgelirukan hotak kpala kami.. hhuhuhu.. apa2 pun harap di maafin yaaa.. wah soklan terkumpul ni nk smpn jawapan dia.. blh tukaq jawapan jg ker?? hehe.. gurau jer

    BalasPadam
  3. bukat tukar je, siap berbincang lagi.haha

    bukan kah bagus sebagai tanda semua org bersatu hati, saling bantu membantu dan tak kejar kemenangan semate2.haha

    BalasPadam
  4. hahaahha...mcm terasa jer bro main tuka2 jawapan....hihi...

    qaseh dgn naz la nie...hihi..musuk ketat

    BalasPadam
  5. hohoho.....
    soalan yang memerlukan kerajinan ... hahahaha

    BalasPadam
  6. alah...soklan ni xleh meniru neh...aishhhhh..

    BalasPadam
  7. betul tu nazirulhazwan.. hehe.. kita org bincang coz bersatu cari jawapan.. bgitu jg kamu ujang

    BalasPadam
  8. ujang, ape pulak aku, qaseh jer dow. kite mane ade meniru, kn??

    BalasPadam
  9. hahaha kita mengaku kesilapan kita lah.... ye2 betul naz kate berbincang n bermusyawarah ... hehehe... pndai lah ye.. papepun tahniah kat sume..kikikiki

    BalasPadam
  10. hahaa... kita mgaku kesilapan kita.. bcg dan musyawarah tu bgus kan.. hehe
    tp dlm exam klu berbincang blh ke?? hehe

    BalasPadam
  11. saya pun mcm terkena..tp saya tidak tiru mana2..saya hanya tersilap kira saja..harap diterima yea...

    BalasPadam
  12. hahaha nak kena banned ngan abg ben je... awang jadi geng dalia ye..jgn jadi geng diorang

    BalasPadam
  13. mcam mana saya nak jawab incik ben..saya tak boleh nak masuk blog tue,..huhuhu...

    BalasPadam
  14. tol tue naz..qaseh jer..hahaha...awang pun sama..

    *sambil nyorok2

    BalasPadam
  15. . ana suda jawab .

    =)

    . suda di emaikan kepada en ben .
    . ahaha .

    =)

    BalasPadam
  16. Dalia haha.. jom mulakan strategi hehe...
    Ujang aku pun terpalit jg ker.. Huhu
    tp awang x tiru.. awang just tersilap kira ja.. huhu

    BalasPadam
  17. eemmm sape lak penaja soalan ni yee.. aduusss....

    BalasPadam
  18. sape penaja?
    ade org sudi btau tak?
    ngee~

    BalasPadam
  19. hee..tadi siap enchek ben tanya kat blog, takde jawapan ke soklan 2b tu? kira enchek ben pon konpius la..ekeke~ kena bagi bonus 2 kali la malam ni..hehe

    BalasPadam
  20. haish..mama tau ada 3 budak nakal main bincang2 ngan tuka2 jawapan kan..hihii.. bersatu sungguh ye korang :) kalau 3-3 menang, masing2 nak bagi kat awek ke?

    BalasPadam
  21. haish..mama tau ada 3 budak nakal main bincang2 ngan tuka2 jawapan kan..hihii.. bersatu sungguh ye korang :) kalau 3-3 menang, masing2 nak bagi kat awek ke?

    BalasPadam
  22. hehe..cumel sungguh mereka yang berbincang2 itu~ ^_^

    BalasPadam