Pemenang Soalan 1 dah terima hadiah ..

by - Disember 28, 2010

 

Tadaaa... tu diaaa.... hahaha.. dah berdot com diaaa.. peewwittt.. berbaloi baloi... Segmen mudah dan pantas .. tak perlu tunggu berhari hari berbulan bulan lamanya .. Cepat dan pantas .. hehehhe ..

Blogger yang bernama QASEH DALIA ini telah dihubungi oleh penaja hadiah soalan pertama ... dan telah pon mengemaskini setting di blognya .. Maka .. maka.. makaa.. dengan rasminyaaaaaaa....

http://www.qasehdalia.com

pewittttt .. tahniah .. tahniah.. tahniah.... hahaha.. tidur tersengih la malam ni .. hahahha...

Buat penaja , Saudara Roy .. jutaan terima kasih kerana sudi menaja soalan pertama ... Ada sapa nak taja soalan ke 4 dan 5 tanpa bersyarat ??? Sila email pada aku.. hehe...

You May Also Like

14 comments

  1. hehehehe tenkiu abg tenkiu roy..tq so muchhh huhu xmampu nak balas balik eceh...dalia xsmpat wat entry agy ni..ngah cr pemenang contest wah2 macam robot dah hr ni..tapi segmen abg ni mmg buatkan dalia tersengih lah hari ni hahahaha..yg kutuk dalia tu...dalia menang yeyyyy opsssss hehehe..tq kali agy :) lebiu babeh

    BalasPadam
  2. YEAH.. rock on blogger terengganu.! ambe sapot! kehkehkehkeh

    BalasPadam
  3. wow..tahniah musuh ko..hehehe...

    caiyok2..

    BalasPadam
  4. dalia.. kongsi dgn awang la huhuhu.. jeleznya dgn dia

    BalasPadam
  5. roy tq gak..haha mesti pening ngan dalia tadi kan nak setting2 alih2 kena buat sendiri jugak kekeke...so tq so much ...tggu entry dalia eh..penghargaan :) haha macam artis lah pulak hehek

    BalasPadam
  6. hahahaha, tahniah qaseh, jeles tahap cipan dah tok esah ni..

    BalasPadam
  7. tahniah dalia...memang cepat betul...

    BalasPadam
  8. seronokneeee. best :) tahniah ye..

    BalasPadam
  9. tahniah dahlia sayang..wahh jgn lupa sis pas ni tau..tahniah tahniah.

    BalasPadam